י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המסורת ממשיכה

לקראת ליל הסדר: מנהגים שונים, יקב אחד

לכל עדה בישראל מנהג שונה לחגוג את ליל הסדר, אבל אנחנו תמיד עם אחד. יקב טפרברג ממליץ על שני יינות אדומים מובחרים שישדרגו את שולחן חג הפסח. יקב טפרברג, דור חמישי לאהבת יין

לקראת ליל הסדר: מנהגים שונים, יקב אחד
יינות טפברברג צילום: יח"צ

מיוחד: יקב טפרברג ממליץ לכם על שני יינות אדומים מובחרים שישדרגו את שולחן חג הפסח

פטי וורדו לגסי
2016

ענבי הפטי ורדו נבצרו משני כרמים ייחודיים. הכרם הראשון נמצא בעמק איילון וגדל על קרקע גירית ומתאפיין בהבשלה איטית. הכרם השני בהרי יהודה, נהנה ממיקרו אקלים ייחודי ואופטימאלי. ענבי הפטי ורדו הגיעו ליקב באמצע הלילה בטמפרטורה קרה. ומכל חלקה בנפרד. להעצמת איכות הענבים בוצע בכרמים הללו דילול אשכולות, בזכותו התקבלו ענבים בעלי ריכוז גבוה של טעמים וארומות. היין בעל צבע אדום כהה כמעט שחור, אטום ועוצמתי, מעלה ארומות עשירות של פירות שחורים, שזיף עם נגיעות של טבק, קפה ועץ אלון נעים. בפה, היין רך, כמעט לעיס מאוזן ובעל סיומת ארוכה וטובה.


פטי וורדו • קרדיט: יח"צ

בלנד אדום בסגנון בורדו מסדרת אינספייר בציר 2018
קברנה סוביניון, מרלו, פטי ורדו וקברנה פרנק

ענבי הקברנה סוביניון והמרלו נבצרו בשעות הלילה המאוחרות והגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות, מחלקות איכות בהרי השומרון בגובה של כ-700 מ' מעל גובה פני הים, ענבי הקברנה פרנק והפטיט ורדו נבצרו מחלקות נבחרות מעמק איילון.

צבע היין עשיר עמוק ומלא, בוקה היין מורכב מניחוחות של פירות אדומים ושחורים בשלים ואיכותיים בשילוב עץ אלון מתובל. בפה היין עשיר, מאוזן ובעל מבנה מרוכז ומוצק, הטאנינים רכים ומשולבים יפה והסיומת מאוזנת ומפתה.


בלנד אדום • קרדיט: יח"צ


 

 

יינות טפרברג יינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד