י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
איפה ואיפה

השלט של 'ימינה הוסר' מעזריאלי, של 'העבודה' ניתלה בגאווה

בעזריאלי הסירו בשבוע שעבר שלט של מפלגת ימינה בטענה כי הם אינם מפרסמים פוליטיקה במקום, אך שלט של מפלגת העבודה ניתלה במקום ללא התנגדויות

השלט של 'ימינה הוסר' מעזריאלי, של 'העבודה' ניתלה בגאווה
עזריאלי בתל אביב צילום: פלאש 90

בעקבות הדלפת הסרטון בו נשמעת השרה לשעבר איילת שקד מזייפת בקול ניכר, ב'ימינה' קפצו על המציאה והשיקו קמפיין סביב הסרטון המשעשע, אך הפרסום על כך שהציבו בקניון עזריאלי הורד בטענה שהם לא מפרסמים תכנים פוליטיים - אך בניגוד ל'ימינה' שלט של מפלגת 'העבודה' ניתלה במקום ללא הסתייגויות.

הקטע אותו שרה שקד היה אמור להופיע בשיר שיצא במסגרת פרויקט נגד אלימות, ולאחר הפרסום היא כתבה כי "‏זמרת כבר לא אהיה, אני נשארת בפוליטיקה. התנדבתי לפרוייקט לכבוד יום האישה להעלאת המודעות לאלימות נגד נשים. כל אחת שרה שורה עם מוסיקה. מישהו ממפלגה מתחרה קיבל את חומר הגלם ועל מנת לפגוע בי הדליף אותו בלי המוסיקה. לפחות העליתי את המודעות לאלימות נגד נשים".

במפלגה ניצלו את המומנטום והשיקו קמפיין תחת הכותרת: "לא יודעת לשיר אבל יודעת להוריד מיסים" ובין היתר העלו שילוט בקניון עזריאלי בתל אביב וסוכם שהוא יוצב שם לשבועיים.

עם זאת, יהודה שלזינגר פרסם כי הנהלת עזריאלי החליטה להוריד אותו בטענה שלא מפרסמים תכנים פוליטיים. עם זאת, שלזינגר ציין כי שלט של העבודה דווקא כן עלה.

שקד הגיבה לפרסום וכתבה בזעם: "הדמוקרטיה לא הגיעה לתל אביב".

‏תגובת עזריאלי: "קבוצת עזריאלי אינה מתירה פרסום הכולל תכנים פוליטיים בנכסיה וכך הנחתה באופן חד וברור את חברות השילוט. הללו פעלו בניגוד להנחיה הברורה שניתנה ועל כן הקבוצה פועלת להסרת השילוט האמור".

מפלגת ימינה העבודה קניון עזריאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד