ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"לשם שינוי אמר את האמת"

ההתבטאות של לפיד שסיבכה את בנט וסער; נתניהו חוגג עליה

יאיר לפיד גרם היום נזק שעדיין לא ניתן לאמוד אותו, לשותפיו הטבעיים לממשלה - גדעון סער ונפתלי בנט, כשהתבטא, כי הם יסכימו אחרי הבחירות לשבת בממשלה בתמיכת הערבים וכי כל דיבוריהם כעת הם לצורך הקמפיין. השניים הכחישו ונתניהו חוגג • צפו בתגובת ראה"מ

ההתבטאות של לפיד שסיבכה את בנט וסער; נתניהו חוגג עליה
סער/לפיד/בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך ועידת המשפיעים של ערוץ 12, התבטא יושב ראש 'יש עתיד', עד כה המפלגה הגדולה בגוש ה'רק לא ביבי' על היום שאחרי הבחירות, על האפשרות לשיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת.

בציטוט מדברי יאיר לפיד שפרסם פרשן הערוץ עמית סגל, נכתב כי לפיד אמר בוועידה: "לא מתרגש מאמירות של קמפיין, סער ובנט יסכימו בסוף לשבת בממשלה בתמיכת המשותפת".

בתגובה, מיהרו נפתלי בנט וגדעון סער להכחיש את דבריו של לפיד, בנוסח כמעט דומה צייצו השניים: "לא יקרה"; "לא יקום ולא יהיה".

מי שחגגו על האמירה, היו הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו: "יאיר לפיד חושף היום שגדעון ובנט יסכימו לשבת בממשלה שלו בתמיכת הרשימה המשותפת". נכתב בהודעה מטעם המפלגה, "מוקדם יותר הודיע איימן עודה שיתמוך ביאיר לפיד כראש הממשלה הבא".

"לכולם ברור שלגדעון ובנט אין איך להקים ממשלה בלי להצטרף ללפיד ולתת לו להיות ראש ממשלה", ציינו בנוסף בליכוד, וקראו למציעים לצאת להצביע, "כי רק הצבעה לליכוד תמנע מיאיר לפיד להיות ראש ממשלה ותבטיח הקמת ממשלת ימין יציבה שתפעל למען כל אזרחי ישראל".

מאוחר יותר פרסם ראש הממשלה בנימין נתניהו תגובה נוספת מצולמת: "לשם שינוי יאיר לפיד אמר היום את האמת: גדעון ובנט ישבו תחתיו, יחד עם מירב מיכאלי, מרצ והרשימה המשותפת. זה נכון. הבחירות האלה היא בין ממשלת ימין יציבה בראשותי לבין ממשלה לא יציבה של יאיר לפיד כראש ממשלה".

יאיר לפיד גדעון סער נפתלי בנט הרשימה הערבית המשותפת בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה 24 בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד