י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חרדים וקורונה

אילנה דיין תהתה: עמית סגל יכול להיות אובייקטיבי בתיקי נתניהו?

בדיון מרתק שנערך היום בוועידת המשפיעים, שוחחה העיתונאית אילנה דיין עם עמית סגל והטילה ספק באובייקטיביות שלו כעיתונאי מהצד הימני. "אתה מסוגל להסתכל מגבוה על התיקים של נתניהו ולרצות שהם יתבררו?" | וגם, מה סגל אוהב יותר מכל בעבודתו?

אילנה דיין תהתה: עמית סגל יכול להיות אובייקטיבי בתיקי נתניהו?
עמית סגל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך ועידת המשפעים השנתית של חברת החדשות של 'ערוץ 12' נערכה הפגישה המסורתית, בין הפרשן עמית סגל לעיתונאית הוותיקה אילנה דיין, מגישת 'עובדה' בערוץ.

השניים שוחחו על ענייני האקטואליה, כשמה שתפס את מרכז הדיון היו באופן טבעי שנת הקורונה שעברה עלינו וכיצד היא שינתה את מדינת ישראל וכמובן ראש הממשלה בנימין נתניהו.

דיין טענה כי לדעתה משבר הקורונה כרסם בסולידריות שלנו. אך עמית סגל חלק עליה, לדעתו המגפה דווקא הובילה את מדינת ישראל להכיר מגזרים ומיעוטים שעד היום היו מתחת לרדאר. "באילו עוד נסיבות היינו מדברים על התאמת מערכת החינוך החרדית למאה ה-21? או על הגעה לזקנים מהפזורה הבדואית לצורך מתן שירותים?", תהה הפרשן.

השניים שוחחו על בנימין נתניהו ואילנה תהתה בפני סגל מה מוביל אותו להטיל ספק אינסטינקטיבית בכל ביקורת שמופנית כלפי נתניהו. עמית הזכיר לה את הביקורות שהפנה כלפי ראש הממשלה בתקופה האחרונה ואף ציין כי בתוכנית האירוח של אופירה וברקו נתן לנתניהו ציון 4/10.

בהמשך היא התייחסה לחשיפות של סגל שרבים מהם סייעו לצד הימני של המפה הפוליטית ותהתה אם הוא לא חשב שחלקם, בעיקר אלו שהטילו צל על חקירות ראש הממשלה, פגמו בחומרת העבירות.

סגל טען לה בתגובה, כי נדרשה עבודה רבה ברשתות החברתיות כדי שחשיפותיו יקבלו את הכבוד הראוי להן בשיח התקשורתי. 

דיין הוסיפה לשוחח על דעותיו של סגל ותהתה על מידת הלגיטימיות שלהן. "אני מרגישה שתחושת השליחות העמוקה עמה אתה מגיע מהבית, גורמת לך לקחת את זה צעד אחד קדימה ולרצות לתקוע סיכה בבלון של השמאלנים בתקשורת", שאלה אילנה דיין. "האם יכול להיות שתחושת השליחות הזו שבאה לידי ביטוי בפובליציסטיקה שלך, משבשת את הפרופורציות שלך? שנינו עיתונאים, האם למרות חילוקי הדעות בינינו, אתה מסוגל להסתכל מגבוה על התיקים של נתניהו ולרצות שהם יתבררו?".

"התמונה שמוצגת לציבור היא חד-צדדית. אנחנו לא אובייקטיביים, כולנו מסתכלים על המציאות אחרת - אפילו אילנה דיין", ענה סגל. "השאלה היא כזאת: האם בעובדה שאנחנו מסתכלים על המציאות אחרת, אנחנו תורמים לתמונה הכוללת?".

והיו גם שאלות קלילות יותר:

אילנה דיין: "מה הדבר שאתה הכי אוהב בעבודה?".

עמית סגל: "את הריגוש שלפני פרסום סקופ גדול".

אילנה דיין: "אתה עוד מעט 8 שנים פרשן פוליטי. מה אתה יודע שאבד לך במקצוע ולא תוכל להחזיר?".

עמית סגל: "את היכולת לשבת בעשר בערב לפני מדגם ולהגיד: מה יקרה?".

עמית סגל אילנה דיין קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד