ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
עם האב"ד החדש

מרגש: החתן שעבר פעמיים החייאה ערך סעודת הודיה בבית הוריו

כחודש לאחר שהתמוטט ברחובה של עיר בפתע פתאום, עבר פעמיים החייאה ואושפז בבית החולים למשך שבועיים ללא הכרה, הערב ערך חתן מאורס מחסידות ויז'ניץ סעודת הודיה בבית הוריו כשלצידו בני המשפחה וכן הרה"צ רבי חיים מאיר הגר שמונה לאב"ד הקריה בשבוע האחרון

מרגש: החתן שעבר פעמיים החייאה ערך סעודת הודיה בבית הוריו
אב"ד ויז'ניץ עם החתן יהודה וינר צילום: באדיבות המצלם

לפני חודש התמוטט החתן יהודה בן בתיה (ויינר), חתן מאורס מחסידות ויז'ניץ, בדיוק שלושה שבועות לפני חתונתו. במשך שבועיים הוא אושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, כשהוא מורדם ומונשם ולא מגיב למאמצי הרופאים להעירו.

הערב (ראשון) הוא חגג בחסדי שמים סעודת הודיה בבית הוריו, הרב שלמה ויינר ברחוב אהבת שלום בשיכון ויז'ניץ בבני ברק, בהשתתפות חבריו ובני המשפחה.

גולת הכותרת הייתה השתתפותו של הרה"צ רבי חיים מאיר הגר, אב"ד קרית ויז'ניץ, בנו הגדול של האדמו"ר, שמונה ביום חמישי לכהן כרב הקריה.

כזכור, הבחור יהודה בן בתיה התמוטט לפתע ברחובה של עיר מסיבה שאינה ברורה ואיבד את הכרתו. מתנדבים מארגוני ההצלה בעיר ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות ופינו אותו לבית החולים.

ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה את החתן לבית החולים בילינסון בפתח תקווה תוך שהחובשים והפראמדיקים ממשיכים בביצוע פעולות החייאה. רק בכניסה לבית החולים הצליחו להשיב את הדופק ומאז נלחמו על חייו עד לבשורות הטובות.

הרה"צ אב"ד קרית ויז'ניץ מברך את אבי החתן הרב שלמה זלמן ויינר

בחסידות ויז'ניץ וכך גם חבריו לשיעור בישיבת ויז'ניץ 'בית ישראל ודמשק אליעזר' בבני ברק, העתירו כל העת בתפילה ואף יצאו יחד עם רבני הישיבה ליום תפילה מיוחד בקברי הצדיקים בכדי להעתיר בתפילה לרפואת חברם שהרופאים נאבקו על חייו.

בשבוע שלפני פורים, החליטו חבריו לשיעור תלמידי שיעור ד' באספה מיוחדת שנערכה יחד עם רבני הישיבה, על קבלת קבלה טובה מיוחדת לזכות חברם. לאחר אין-ספור הצעות קיבלו על עצמם התלמידים לקום בכל בוקר חצי שעה נוספת קודם הסדר שלפני התפילה, כשכך יהיה להם סדר לימוד של שעה וחצי לפני התפילה בהיכל הישיבה והם ילמדו בחברותות את מסכת ברכות.

את הקבלה הטובה הם קיבלו עד לתאריך כ"א אדר ואז תכננו שיערכו מסיבת הודיה גדולה יחד עם חברם. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הבחורים סיכמו בינם לבין עצמם כי באם יקומו מוקדם בוודאי גם חברם יקום מהתרדמת בה הוא שרוי.

מייד לאחר מכן המשגיח של שיעור ד' התקשר לבשר לאביו של הבחור ואמר לו שיחכה לבשורות טובות כי כל הבחורים קמים החל ממחר מוקדם יותר ובוודאי חברם יצטרף אליהם מבית החולים.

הטוב מכל קרה ואחד החברים סיפר בהתרגשות ל'בחדרי חרדים': "לא יאומן כי יסופר, לאחר מספר שעות בשעות הערב, אביו של הבחור מתקשר למשגיח כשקולו נשנק מבכי ומספר לו כי יהודה הבחור הצטרף אל חבריו ובדקות אלו התעורר במפתיע ומתקשר עם סובביו כשהרפאים עומדים נדהמים".

הוא מסכם את הסיפור בהתרגשות: "זו כוחה של קבלה טובה, וערבות הדדית".

הערב הוא חגג את הנס הרפואי לאחר שהתעורר לפני פורים והערב הוא עמד על רגליו בביתו שמח וטוב לב.

חתן סעודת הודיה חיים מאיר הגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד