י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הראיון שהסעיר את בית המלוכה

בריטניה: הנסיך ורעייתו מאשימים את הארמון בגזענות

בראיון המדובר של הנסיך הארי ורעייתו, סיפרו בני הזוג כי בנם לא הוכתר כנסיך בשל התנגדות בית המלוכה הבריטי, והוסיפו האשמה חמורה לפיה מישהו ממשפחת המלוכה הביע חשש מצבע עורו של הבן

בריטניה: הנסיך ורעייתו מאשימים את הארמון בגזענות
הנסיך הארי צילום: אינסטגרם

זה מספר ימים שבית המלוכה הבריטי סוער בעקבות ראיון שדובר רבות ונערך הלילה עם בני משפחת המלוכה שעזבו את הארמון בהפגנתיות בשנה האחרונה, הנסיך הארי ורעייתו הדוכסית מסאסקס מייגן מרקל.

בבית המלוכה ניסו להשיב במתקפה עוד קודם הראיון מהחשש שדבריהם של בני הזוג יפגעו באופן קשה בדעתו של הקהל הבריטי על משפחת המלוכה.

ואכן, בראיון הוטלו לא מעט האשמות מצד בני הזוג כלפי המשפחה שנטשו, המרכזית שבהן הייתה כשמייגן סיפרה כי גורמים בבית המלוכה לא רצו שבנה ארצ'י יישא את התואר נסיך, כיוון שדאגו מצבע העור שלו. הדוכס מסאסקס, הנסיך הארי, אמר בראיון המשותף כי הדברים נאמרו בשיחה עם כמה מבני משפחת המלוכה לפני הולדת ארצ'י, אך השניים סירבו לחשוף את שמות המעורבים בשיחה.

בראיון הארוך שיתפה מייקל בתחושות קשות שעברו עליה בעת שהותה בארמון ובמצבי רוח קשים ודיכאוניים ולמעשה האשימה את משפחת המלוכה בנוקשות כלפיה. 

הנסיך הארי ציין כי אף אחד במשפחת המלוכה לא התייחס לכתבות בעלי אופי גזעני שפורסמו בכלי תקשורת בבריטניה נגד רעייתו מרקל. הוא סיפר כי אביו, הנסיך צ'ארלס, הפסיק בשלב מסוים לענות לטלפונים ממנו, אך אמר כי כעת הקשר חזר, אך הוא ציין כי הוא מאוכזב מהתנהגותו של אביו.

שליח 'חדשות 12' לאירופה אלעד שמחיוף מסביר כי "הנקודה הבעייתית ביותר עבור הארמון היא כמובן הטענה לגזענות והחשש מצבע העור הכהה של ארצ׳י. זו טענה שמשפחת המלוכה תיאלץ להתגונן בעקבותיה ויכולה לפגוע בה במידה מסוימת. בכך שמייגן והארי לא חושפים מי הגורם שאמר להם את הדברים הם למעשה מאשימים את המשפחה כולה. הנקודה השנייה היא מצבה הנפשי של מייגן וההתעלמות בארמון".

הנסיך הארי מייגן מרקל מייגן והארי בריטניה ארמון בקינגהאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד