ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
השמים נפתחים

כך יוכלו אלו שאינם תושבי ישראל להיכנס למדינה • המתווה המלא

האחריות על בחינת כניסת זרים לישראל הינה בידי ועדת היתרים בראשות רשות האוכלוסין וההגירה | במהלך השבועיים הקרובים תינתן עדיפות לכניסת ישראלים, לקראת מועד הבחירות. מסיבה זו, כניסת זרים תאושר בצמצום ובהתאם לנסיבות חריגות

כך יוכלו אלו שאינם תושבי ישראל להיכנס למדינה • המתווה המלא
נתב"ג בקורונה צילום: ישי ירושלמי

רשות האוכלוסין וההגירה הודיעה כי החל מהיום (שני) כניסת זרים לישראל תתבצע בכפוף לבקשה שתוגש מבעוד מועד וזאת בהתאם להחלטת הממשלה משבוע שעבר.

האחריות על בחינת כניסת זרים לישראל הינה בידי ועדת היתרים בראשות רשות האוכלוסין וההגירה. ובמהלך השבועיים הקרובים תינתן עדיפות לכניסת ישראלים, לקראת מועד הבחירות. מסיבה זו, כניסת זרים תאושר בצמצום ובהתאם לנסיבות חריגות.

בקשה לקבלת אישור כניסה עבור זר לישראל תוגש באמצעות טופס מקוון, בליווי המסמכים התומכים בבקשה.

להלן הנסיבות שעליהן אפשר לפנות לוועדת החריגים:

צורך חיוני ליחסי החוץ של ישראל או מטעמי ביטחון המדינה. ספורטאי מקצועי, לצורך השתתפות בתחרות ומלווהו, הנדרש לתחרות. מי שבידו אשרת עולה או זכויות עולה ושלא ניתן לדחות את עלייתו. עובד זר הנחוץ לצורך שמירה על רציפות תפקודית.

בן זוג או הורה לאזרח או תושב ישראלי, המבקש להכנס לצורך אחד הטעמים המפורטים באתר. או לצורך הומניטרי או אישי מיוחד, המחייב כניסה מידית לישראל.

הבקשות שתוגשנה תיבחנה על ידי חברי הוועדה, ביחד עם המסמכים הנלווים אליהן ובהתאם למכלול הנתונים תתקבל החלטה. והמענה לבקשות יינתן באמצעות המייל שסיפקו הפונים.

נתב"ג קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד