ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לאחר שכונה ׳מחבל׳

בן גביר מאיים לתבוע את חה"כ ממרצ

חבר מפלגת 'מרצ' יאיר גולן כינה את איתמר בן גביר "מחבל" בעקבות ההתקפה נגד ניצן הורביץ, בתגובה בן גביר דורש להסיר את חסינותו ולהביא אותו לבבית המשפט

בן גביר מאיים לתבוע את חה"כ ממרצ
יאיר גולן/איתמר בן גביר צילום: משה שי/יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שיו"ר 'מרצ' ניצן הורביץ עורר סערה בהתבטאותו מעוררת המחלוקת, כשאמר שישראל צריכה לשתף פעולה עם בית הדין באג, תוך שהוא מביע תמיכה בהחלטתם נגד מדינת ישראל, חברו למפלגה, יאיר גולן משיב היום לבן גביר שקרא לחקור את הורביץ.

"המחבל שלא גויס לצה"ל, איתמר בן גביר, חושב שצריך לחקור את ניצן הורוביץ בחשד לבגידה- לא פחות", תקף היום יאיר גולן בחשבון הטוויטר.

עוד הוסיף חה"כ גולן: "מועמד לכנסת רוצה לכלוא או להוציא להורג ח"כ אחר שאמר אמירה שהוא לא מסכים איתה. זאת המדינה שתהיה לנו אם בן גביר ונתניהו ירכיבו ממשלה. זאת המדינה שתהיה לנו אם מרצ לא תעבור".

יו"ר 'עוצמה יהודית' והמועמד לכנסת מטעם 'הציונות הדתית' איתמר בן גביר תקף את גולן ומאיים לתבוע אותו: "אני מצפה לראות האם בעוד שבועיים כאשר מזהה התהליכים יתרסק מתחת לאחוז החסימה יהיה לו את האומץ לכתוב שוב את אותם דברים כשכבר יהיה נטול חסינות".

"בינתיים, אני קורא לו להסיר את החסינות ולהתמודד מולי בתביעת דיבה בבית המשפט", הוסיף בן גביר.

כזכור, יו"ר מפלגת מרצ, ניצן הורוביץ, אמר בתחילת השבוע כי היה מקום לפתוח בחקירה פלילית נגד מדינת ישראל על ביצוע פשעי מלחמה במזרח ירושלים, רצועת עזה וביהודה ושומרון.

בן-גביר בתגובה טען כי צריך לחקור את הורביץ: "מדובר בחציית קו אדום. היועץ המשפטי לממשלה חייב להורות עוד הערב על הסרת החסינות של הורוביץ ולהורות על פתיחה בחקירה נגדו בחשד לבגידה במדינת ישראל".

מרצ איתמר בן גביר יאיר גולן ניצן הורוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד