י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המתחסן ה-5 מיליון

שר הבריאות יולי אדלשטיין מציג: כך נוכל לחגוג את פסח יחדיו

באירוע לציון המתחסנת ה-5 מיליון במדינת ישראל אמר שר הבריאות יולי אדלשטיין, כי לא האמין שכל כך מהר נגיע במדינה ל-5 מיליון מחוסנים.?  עוד הצהיר אדלשטיין: "אם יישמרו ההנחיות נוכל לחגוג את פסח יחד"

שר הבריאות יולי אדלשטיין מציג: כך נוכל לחגוג את פסח יחדיו
נתניהו ואדלשטיין לפני קבלת המנה השנייה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יולי אדלשטיין ובכירי קופות החולים הגיעו היום (שני) לתל אביב על מנת לציין את אירוע המתחסנת ה 5 מיליון במדינת ישראל.

המתחסנת, ג'נט לביא אזולאי, בת 34, נמצאת בהיריון וביקשה לבוא להתחסן, ובנוסף לחיסון היא זכתה בתואר המחוסנת ה-5 מיליון של ישראל.

שר הבריאות אדלשטיין אמר באירוע: "נעים מאוד לפעמים לטעות. לפני כמה שבועות כשמישהו אמר במשרד: 'את זה נעשה כשנגיע ל 5 מיליון מתחסנים', אמרתי: 'שווייה שווייה, אני לא בטוח שנגיע ל 5 מיליון מתחסנים'. והנה, זאת הזדמנות לומר כל הכבוד לאזרחי ישראל שהגיעו 5 מיליון להתחסן".

אדלשטיין הוסיף ואמר כי: "בזכות החיסונים האלה אנחנו יכולים לפתוח כמעט את הכל: הכלכלה, התרבות, ספורט, פנאי, תיירות. המשך פתיחת המשק תלוי רק בנו: תלוי בעוד כמה מאות אלפים שיגיעו להתחסן ובשמירה על ההנחיות - מסכה, ריחוק ושמירה על כללי התו הירוק. אם כך ננהג נוכל לשמוח יחד גם בפסח ונמשיך לחיות את החיים שלנו, בזכות החיסונים, המתחסנים, הצוותים הרפואיים המצוינים שלנו".

בתוך כך הבוקר דווח כי למרות החיסונים אלפים ממשיכים להימצא מאומתים מידי יום. רק הבוקר דווח כי 2,331 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עולה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-803,260, כאשר אמש בוצעו 65,036 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עמד נכון להבוקר על 37,698. מספר המונשמים ממשיך להתייצב ועומד כעת על 223 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 708 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עולה אף הוא ועומד כעת על 5,899.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עומד הבוקר על 3.7%. בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התתסנו לנגיף הקורונה 4,960,396 בני אדם. במקביל, 3,789,118 בני אדם התחסנו במנה השניה.

קורונה חיסונים פסח יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד