ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עולם חסד ייבנה

עם מיגון מלא: גם מחוסנים יוכלו להתנדב במחלקות קורונה

החל מהיום בצהריים ניתן להסתייע בנוסף על מתנדבים מחלימים, גם במתנדבים לאחר חיסון וזכאות לתו הירוק | על המתנדבים יהיה לעבוד עם המיגון המלא הנדרש באתר הטיפול

עם מיגון מלא: גם מחוסנים יוכלו להתנדב במחלקות קורונה
שוקי מתנדב בפרוייקט הראשון בארץ ובעולם בהדסה - של מחלימי קורונה הנכנסים לסייע במחלקות הקורונה. צילום: דוברות הדסה

ד"ר ורד עזרא, ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות, הוציאה היום (שני) עדכון בנושא המתנדבים במחלקות הקורונה למנהלי בתי החולים והמנהלים הרפואיים בקופות החולים.

בעדכון נכתב כי בהמשך למכתב מה-2.8.20 בנוגע להתנדבות במחלקות קורונה למחלימים, החל מפרסום מסמך זה, (היום בצהריים, א.מ.) ניתן להסתייע בנוסף על מתנדבים מחלימים, גם במתנדבים לאחר חיסון וזכאות לתו הירוק (לא עברו מחלה).

עם זאת הודגש במכתב כי על המתנדבים לעבוד עם המיגון המלא הנדרש באתר הטיפול.

"חשוב לציין כי בתי החולים נעזרים במתנדבים נתרמים מכך רבות הן בסיוע לצוותי והן למאושפזים. אני קוראת לבתי החולים להשתמש במשאב חשוב זה של מתנדבים במחלקות הקורונה", כתבה ד"ר ורד עזרא, ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות.

מוקדם יותר היום הגיעו ראש הממשלה ושר הבריאות יחד עם בכירי קופות החולים לתל אביב לציין את חיסונה של האזרחית ה-5 מיליון בישראל. בטקס שנערך בתל אביב נאם שר הבריאות, והבהיר כי על ידי שמירה על ההנחיות ועוד כמה מאות אלפי ישראלים מחוסנים נוכל להתקדם בהקלות בהגבלות, ולחגוג את חג הפסח יחדיו.

מתנדבים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד