י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הקצב מדמשק"

נשיא סוריה אסד ואשתו אסמה נדבקו בקורונה

מהארמון מדמשק מסר הנשיא אסד כי הוא ורעייתו נדבקו בנגיף קורונה אך מצבם טוב. לאחרונה פורסם כי ישראל העבירה חיסונים לסוריה בתמורה לשחרור צעירה ישראלית

נשיא סוריה אסד ואשתו אסמה נדבקו בקורונה
נשיא סוריה אסד צילום: רויטרס

הנשיא בשאר אסד ואשתו הודיעו היום (שני) כי הם נדבקו בנגיף הקורונה, ומצבם טוב, כך דווחו כלי תקשורת ערביים. השניים, לפי הדיווח, חשו בתסמינים קלים והחליטו להיבדק. הבדיקה יצאה חיובית.

עוד נמסר, כי מצבם טוב ויציב והם ממשיכים בעבודתם מהבידוד הביתי (שיימשך שבועיים עד שלושה שבועות), הנשיא ואשתו שאחראים לרצח של מעל חצי מיליון אזרחים בסוריה, חלק מהם נרצחו בגז, איחלו לבני עמם בריאות "לכל הסורים ולעמי העולם", וקראו לאזרחים לשמור את הנחיות הקורונה.

רועי קייס מומחה לעולם הערבי בכאן 11, מציין כי '"אין ספק שזאת הודעה חריגה. מצד שני יש בה הגיון מסוים שכן השניים לא יופיעו בציבור כמה שבועות טובים. מניסיון עבר זה גורר שמועות על מצבם הבריאותי ולכן נראה כמו ניסיון למזער נזקים. כדאי להזכיר שלשכת הנשיאות הסורית הייתה זו שחשפה בזמנו את הסרטן של אסמה".

לאחרונה פורסם כי ישראל העבירה חיסונים לסוריה בתמורה לשחרור צעירה ישראלית שנכנסה לסוריה, אך כנראה שהחיסונים הללו עדיין לא נכנסו לשימוש, או לחילופין הנשיא חשש לקבל את החיסון.

בשאר אסד סוריה קורונה דמשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד