ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"זה גלאט כשר"

צפו: נתניהו לא מצא את השטר; היועצת דחפה לכיסו

במהלך מסעותיו של ראש הממשלה נתניהו ברחבי ישראל במסגרת קמפיין הבחירות, זוכה הציבור לחשיפה אינטימית מראש הממשלה. היום נצפתה העוזרת הצמודה דוחפת לו לכיס שטר כסף כדי שיוכל לשלם על קפה בצפת | צפו

צפו: נתניהו לא מצא את השטר; היועצת דחפה לכיסו
נתניהו בצפת צילום: דוד כהן, פלאש 90

ראש הממשלה מסייר בימים האלה ברחבי הארץ במטרה לגייס תמיכה לליכוד לקראת הבחירות בעוד 15 ימים, שבין לבין אנחנו זוכים להצצה לחייו של ראש הממשלה, שמעביר כמעט הכל בפייסבוק לייב.

היום (שני) סייר נתניהו בעיר צפת, במהלך הסיור יצא עם ראש העיר שוקי אוחנה לסיבוב במרכז העיר, במטרה לפגוש את התושבים ולהשיג תומכים נוספים לליכוד.

במהלך הסיור, עצר נתניהו יחד עם ראש העיר בדוכן קפה וביקש "שני קפה הפוך, לי ולראש העיר", תוך שהוא מכניס ידיו לכיסים לחפש כסף, אך ללא הצלחה, מי שנחלצה לסייע לו היא היועצת.

חני בליליוס, היועצת הפוליטית נצפתה בוידאו שפורסם, מכניסה לכיסו שטר של חמישים ש"ח כדי שיוכל לשלוף למוכר בעת שיגיש לו את הקפה.

אתמול קיבלנו הצצה נוספת מעניינת בעת נסיעתו של נתניהו ברכב בדרך לדרום, כשנחשף מכשיר הסלולארי של ראש הממשלה. הוא הציג אותו בלייב שערך ברכבו הממוגן ואמר: "אני נמנע מהמכשירים האלה כמה שאני יכול", והעיד, "זה גלאט כשר".

בנימין נתניהו צפת שוקי אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד