י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מאשים בחורבן כלכלי

למרות הסקרים: זליכה מצהיר - "אני לא פורש"

פרופ' ירון זליכה לא מתרגש מהסקרים שמציבים אותו הרחק מאחוז החסימה ומהפרשנים וראשי המפלגות שקוראים לו לפרוש מהמירוץ לטובת הגוש ומצהיר הערב שאינו מתכוון לפרוש אלא לרוץ עד הסוף

למרות הסקרים: זליכה מצהיר - "אני לא פורש"
ירון זליכה צילום: יח"צ

למרות הערכת הפרשנים על פרישתו הצפויה והקולות הקוראים לו לעשות זאת, יו"ר המפלגה הכלכלית פרופ' ירון זליכה מפרסם הערב (שני) מסר לתומכיו ולמתלבטים וטען כי הוא הולך לעבור את אחוז החסימה, "ובגדול". לדבריו, "בסקרי האמת אנחנו עוברים בגדול. יש עוד 6 מנדטים שחושבים כמוכם. לא מתכוונים לסגת".

זליכה פרסם הערב סרטון חדש ובו הוא פונה לתומכיו ולקהל המתלבטים, שלדבריו "גדול מאוד". זליכה האשים את ראשי המפלגות ב"חורבן כלכלי" וקרא למצביעים לתת לו את קולם.

לדברי זליכה, "לחורבן הכלכלי שותפים כל ראשי המפלגות, לפיד סער, בנט והמושחת נתניהו". היא ציין כי "אנחנו מקדמים סדר יום חדש והקול הזה חייב להישמע. אם אתם שותפים לדרך שלנו, אתם חייבים לבחור בנו, ואתם ממש לא לבד".

זליכה טען כי הוא הולך לעבור את אחוז החסימה בפער גדול. "יש עוד 6 מנדטים שחושבים בדיוק כמוכם. אל תתנו לקמפיין הפייק סקרים להשפיע עליכם. בסקרי האמת אנחנו עוברים ב-ג-ד-ו-ל. אני והציבור שמאמין בי לא מתכוונים לסגת. אני החלטתי, עכשיו תורכם".

ירון זליכה בחירות לכנסת ה 24 בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד