י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תקרית נשיכות

הכלבים של ביידן הועזבו מהבית הלבן

הכלבים אותם אימצה משפחת ביידן זכו לכותרות בינלאומיות | כעת, בעקבות תקרית במהלכה אחד מהם נשך את המאבטח של הנשיא, נשלחו הכלבים חזרה לבית המשפחה בדלאוור

הכלבים של ביידן הועזבו מהבית הלבן
ביידן עם אחד הכלבים צילום: מתוך האינסטגרם

חזרה למלונה: כלבי הרועים הגרמנים של הנשיא ג'ו ביידן נלקחו חזרה לבית המשפחה בדלאוור לאחר שאחד מהם נשך מאבטח והפגין התנהגות תוקפנית.

הנשיא ג'ו ביידן שלח את שני כלביו חזרה לבית משפחתו בווילמינגטון, דלאוור, לאחר שהצעיר מבין שני הרועים הגרמנים היה מעורב בתקרית נשיכות עם איש ביטחון בבית הלבן.

מייג'ור בן השלוש, אותו ביידן ואשתו ג'יל אימצו בנובמבר 2018 ממקלט לבעלי חיים, גילה התנהגות אגרסיבית, כולל קפיצות, נביחות לעבר אנשי ביטחון של הבית הלבן.

כלי תקשורת בארה"ב דיווחו, כי מקור בבית הלבן תיאר 'אירוע נשיכות' בו היה מעורב איש משירותי הביטחון אך לא ציינו אם המאבטח נפצע.

לקודמו של ביידן, דונלד טראמפ, לא היו שום חיות מחמד בבית הלבן. לא ברור מתי או אם בכלל יתאפשר לכלבים לחזור לבית הלבן. הגברת הראשונה ג'יל ביידן אמרה בראיון בחודש שעבר שהיא היתה עסוקה בהכנסת הכלבים לביתם החדש בוושינגטון. "הם צריכים להיכנס למעלית, הם לא רגילים לזה, והם צריכים לצאת לכר הדשא הדרומי עם הרבה אנשים שצופים בהם. אז אני עובדת על זה שהם יהיו רגועים", כך אמרה בתוכנית הטלוויזיה של קלי קלרקסון.

הכלבים הצטרפו למשפחה בבית הלבן זמן קצר לאחר שעברו להתגורר בוושינגטון. מאז, הם הורשו לשוטט משוחררים בשטח הבית הלבן ולעיתים קרובות מופיעים ברקע תמונות של החדר הסגלגל. הכלבים צ'מפ, ומייג'ור הופיעו בקמפיין הבחירות של ביידן בשנה שעברה.

ג'ו ביידן הבית הלבן כלבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד