י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בעקבות מחקר על 100 אלף איש

הקופה דורשת: לאחר את הענקת התו הירוק

ממצאי מחקר גדול שנערך ב'מאוחדת' על 100 אלף מחוסנים הוכיח כי יש תחלואה גם בשבוע השני. רק בשבוע השלישי לאחר מתן החיסון השני התחלואה יורדת באופן דרמטי לאור כך הם טוענים כי יש לדחות את מענק התו הירוק

הקופה דורשת: לאחר את הענקת התו הירוק
התו הירוק צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בקופת חולים מאוחדת ערכו מחקר רחב היקף על מנת לנתח את מקרי התחלואה בנגיף קורונה לאחר החיסון השני. על פי המחקר בשבוע השני לאחר החיסון עדיין יש מקרי תחלואה בנגיף.

בכירי קופת חולים מאוחדת פנו לאור נתונים אלו למשרד הבריאות וטענו כי יש לשקול לדחות את מתן 'התו הירוק' למחוסנים לשבועיים לאחר החיסון השני במקום שבוע, כמו היום. כך על פי הדיווח של קטי דור שינברג, כתבת הבריאות של 'כאן 11'.

על פי הדיווח של כתבת הבריאות ממצאי מחקר גדול שנערך במאוחדת על 100 אלף מחוסנים הוכיח כי יש תחלואה גם בשבוע השני. רק בשבוע השלישי לאחר מתן החיסון השני התחלואה יורדת באופן דרמטי.

בתוך כך היום ציינו ראש שהממשלה ושר הבריאות בטקס מיוחד בתל אביב את המחוסנת ה-5 מיליון במדינת ישראל. בדברים שנשא במקום שר הבריאות, הודגש כי הדרך לחג הפסח ללא הגבלות עוברת בשמירה על ההנחיות גם כעת. ובכפוף להתחסנות של כמה מאות אלפים נוספים, מעבר לחמישה מיליון המחוסנים.

חיסון לקורונה מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד