י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יגרום נזק לקמפיין?

בכיר ב'יש עתיד': "יכולים להיות שרים מהרשימה המשותפת"

על רקע העלייה בסקרים עד לקידומת 2, ח"כ מיקי לוי מ'יש עתיד' מצהיר כי הוא לא פוסל ישיבה של חברי כנסת מ'הרשימה המשותפת' בתוך הממשלה: "כבר היה שר ערבי בממשלת ישראל" | אך סייג ואמר כי היבא יזבק לא תהיה שרה: "הם ישבו מבחוץ"

בכיר ב'יש עתיד': "יכולים להיות שרים מהרשימה המשותפת"
יאיר לפיד ומיקי לוי צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

15 ימים לבחירות, ועדיין לא מסתמנת זהות שרי הממשלה הבאה, אך היום (שני) נשמעה אופציה של זהות הממשלה הבאה.

בפעם הראשונה בכיר 'יש עתיד' לא פסל שבממשלה שירכיבו, יהיו נציגים מתוך 'הרשימה המשותפת': "מדובר ב-20% מאזרחי ישראל, כבר היה שר ערבי בממשלה", הסביר.

מדובר בח"כ מיקי לוי, שלצד אי הפסילה סייג ואמר כי "גם לי לא נוח שבל"ד אומרת שזו מדינת כל אזרחיה - זו מדינת ישראל, מדינת היהודים, גם לי לא נוח לשבת עם בל"ד, אבל המשותפת באה כמשותפת".

"ירושלים היא בירתה לנצח. לכן, גם הם אומרים: 'אנחנו נשב בחוץ ונתמוך בממשלה כדי להחליף את הממשלה הרעה הזו'", הוסיף לוי ואמר לעיתונאי ירון אברהם בכנס התאחדות המלאכה והתעשייה.

על האפשרות כי חברת הכנסת היבא יזבק, תכהן כשרה בממשלה בראשות יאיר לפיד, אמר לוי: "היא לא תהיה שרה, הם יישבו מבחוץ".

"הנציגים שלהם בסופו של דבר ירצו להיטיב את מצבם של ערביי ישראל. אני רוצה להשאיר אחריי לנכדים ולנינים שלי מדינה שאינה מסוכסכת עם מגזר כזה או אחר. כבר היה שר ערבי", הוסיף.

נזכיר כי אתמול (ראשון) טען ראש המפלגה, חבר הכנסת יאיר לפיד בוועידת המשפיעים של 'חדשות 12', כי נפתלי בנט וגדעון סער יסכימו להקים ממשלה בתמיכת מבחוץ של הח"כים הערביים, אך השנים מיהרו להכחיש את הדברים "לא יקרה" וכי "לא יקום ולא יהיה".

הרשימה המשותפת יש עתיד מיקי לוי יאיר לפיד היבא יזבק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד