י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
באיומי נשק

שעון בשווי חצי מיליון דולר נשדד מתכשיטן יהודי

תכשיטן יהודי נשדד בלב בוורלי הילס. שלושה שודדים כשאחד מהם אוחז בנשק ומצמיד אותו לצווארו שדדו ממנו שעון יוקרתי בשווי חצי מיליון דולרים. הוא מביע זעם ותסכול על המשטרה ומציע פרס גבוה למי שיצליח להשיב לו את השעון היוקרתי והנדיר

שעון בשווי חצי מיליון דולר נשדד מתכשיטן יהודי
אילוסטרציה צילום: Unsplash

התכשיטן שי בלחסן סיים להראות ללקוח כמה שעונים באולם התצוגה החדש שלו בבוורלי הילס בארה"ב והתיישב במסעדת "איל פסטאו" הממוקמת מעבר לרחוב ביום חמישי האחרון, לפתע שלושה בחורים עם קפוצ'ונים זינקו עליו והצליחו לשדוד ממנו שעון בשווי חצי מיליון דולר, עכשיו הוא מציע פרס בסך 50,000 דולר למי שיחזיר לו את השעון.

שי סיפר לתקשורת המקומית, כי "אחד מהם רץ ושלף אקדח מכיס הז'קט שלו, תפס אותי בכיסא שלי, חנק אותי והצמיד לי אקדח לראש", אמר בלחסן בראיון ל'לוס אנג'לס טיימס'. הוא הוסיף ותיאר כי "שני חבריו של השודד לקחו חלק פעיל, אחד מהם משך לי את השעון מהיד והשני החזיק לי את היד".

הוא אמר שהוא נלחם מולם, "תפסתי את האקדח בשתי ידיי ונלחמתי בהם עד הסוף" אמר. "בסוף הקרב האקדח נשאר אצלי ביד והם ברחו".

תוך כדי המהומה נפלטו כמה כדורים מהאקדח, כדור אחד פגע באישה שסעדה במקום, אדם שני סבל מפציעה קלה וכמה אדניות התנפצו, כמו בסרטים, אבל הפעם זה היה אמיתי, השוטרים הגיעו במהירות לזירה וסגרו את האזור למשך שעות רבות.

בלחסן אמר שהוא נותר חבול - וכועס, השעון הפופולרי בקרב ידוענים שווה 500,000$, אך חברת הביטוח תעריך את השעון בעצמה. כך אמר בלחסן.

בלחסן אמר כי חלק מכעסו התבסס על העובדה שפשעים דומים התרחשו באזור שוב ושוב בשבועות האחרונים - מעטים מהם זכו לתשומת לב רבה כמו הסיפור שלו - והוא לא מאמין שהמשטרה עושה מספיק בנדון. בלחסן אמר כי כעת הוא מציע פרס בגובה 50,000 דולר עבור החזרת השעון. הוא מטיל ספק בכך שהוא יגיע לשוק במהירות, בין השאר משום שהוא נשדד בלב בוורלי הילס ומשך תשומת לב כה רבה. "זה שעון נדיר מאוד, כך שמי שיוצע לו הוא יידע שמציעים לו מוצר גנוב", אמר.

משטרת בוורלי הילס מסרה כי היא מאמינה שהשודדים שלקחו את השעון של בלחסן תכננו את השוד דווקא עבור השעון הנדיר והיוקרתי הזה וכי החקירה נמשכת.

שוד מזוין לוס אנגלס בברלי הילס איש עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד