י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שיתוף הפעולה מתרחב

ההסכם שיגדיל את הפעילות העסקית בין ישראל לאמירויות

רשם החברות ברשות התאגידים ורשות הרישום של אזור הסחר החופשי באבו דאבי, חתמו היום על הצהרת שיתוף פעולה במטרה לקדם עשיית עסקים בין גורמים ישראליים לבין גורמים מאיחוד האמירויות. ההסכם יסייע בהגדלת נפח הפעילות העסקית בין הצדדים

ההסכם שיגדיל את הפעילות העסקית בין ישראל לאמירויות
המשלחת הישראלית באבו דאבי צילום: עמוס בן גרשום לע"מ

במסגרת הסכמי השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות חתמו רשמת החברות ברשות התאגידים של ישראל, עו"ד סיגל גולן עתיר, ורשם החברות של ADGM, דאהר בן דאהר על הצהרת שיתוף פעולה.

ההסכם צפוי להביא לקידום ויצירת שיתוף פעולה רחב וקרוב יותר בין הצדדים, במטרה לקדם עשיית עסקים בין גורמים ישראליים לבין גורמים מאיחוד האמירויות, לרבות שיתוף ידע מקצועי ומתן סיוע הדדי בין הרשויות, הדרוש בכדי להקל על ביצוע התפקידים שכל רשות מופקדת עליהם בתחומי שיפוטה.

ההסכם נחתם בעקבות פנייה של רשות הרישום של איזור הסחר החופשי של אבו דאבי לרשם החברות בישראל בבקשה לשיתוף פעולה בין הצדדים, כאשר המו"מ התנהל בשיתוף עם יחידת קשרי חוץ של משרד המשפטים ומחלקת ייעוץ וחקיקה בינ"ל.

שר המשפטים, בני גנץ ציין כי: "האתגר האמיתי שלנו הוא לייצר לראשונה לא רק שלום בין עמים, אלא גם שלום בין אנשים. בייחוד בתקופה הזו של שינויים כלכליים ואזוריים, נמשיך לפעול ולמצות את ההזדמנויות ושיתופי הפעולה שנוצרו כתוצאה מהסכמי אברהם. משרד המשפטים יקדם כל יוזמה כלכלית אפשרית, שתסייע לכלכלות של שתי המדינות לצמוח מתוך שותפות אמיתית".

סיגל גולן עתיר, רשמת החברות: "מדובר בשיתוף פעולה ראשון וחשוב בין משרד המשפטים בישראל לאיחוד האמירויות, אשר באמצעותו יקודמו תהליכים עסקיים אשר יתרמו, ללא ספק, לשני הצדדים בפן העסקי והכלכלי".

אבו דאבי איחוד האמירויות בני גנץ רשות החברות הממשלתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד