י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בא להסית בחריש

ליברמן ביקר בחריש והסית: "ליצמן, גפני ודרעי הפכו לשיכורי כוח"

ראש עיריית חריש יחד עם יושב ראש מפלגת ישראל ביתנו חברו יחד למופע שנאה נוסף נגד היהדות החרדית, תוך שיסוי העם וערבוב הפוליטיקה הארצית לזו המקומית, ומינוף התסכול הרב מנגיף קורונה - אל עבר המגזר החרדי | "ליצמן, גפני ודרעי הפכו לשיכורי כוח שלא מוכנים להתפשר"

ליברמן ביקר בחריש והסית: "ליצמן, גפני ודרעי הפכו לשיכורי כוח"
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

העיר חריש עלתה לכותרות בתקופה האחרונה ולא בנסיבות מחמיאות. ראש העיר יצחק קשת, חובש הכיפה, החל בניגוד לדעת תושביה הדתיים והחרדים של העיר, לפתוח אותה בשבתות, ולדרוס את היהדות בעוד ועוד אספקטים. 

מוקדם יותר היום (שלישי), חבר ראש העיר יחד עם יושב ראש מפלגת 'ישראל ביתנו' יחד למופע שנאה נוסף נגד היהדות החרדית, תוך שיסוי העם וערבוב הפוליטיקה הארצית לזו המקומית, ומינוף תסכול העם מנגיף קורונה אל עבר המגזר החרדי. 

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן כתב לאחר הביקור בחשבון הפייסבוק שלו: "ביקרתי היום בחריש, עיר שמהווה דוגמה לקיום עקרון 'חיה ותן לחיות' עם אוכלוסייה מעורבת בה חיים חרדים לצד רוב חילוני והעסקים בה נפתחים בשבת. אני שמח שראש העיר, למרות היותו אדם דתי חובש כיפה, נרתם למהלך הזה ויחד עם ממלאת מקומו עידית ינטוב נציגת 'ישראל ביתנו', הם דאגו לקבע את צביונה של העיר כעיר ליברלית".

ליברמן המשיך וכתב: "השבוע נפתח המשק לרבות העסקים, בתי הקפה והמסעדות. אם היינו חיים במדינה מתוקנת, הם היו יכולים להיפתח גם בשבת בערים נוספת, מהלך שהיה מסייע לשיקום הכלכלה ומגדיל את פרנסתם של בעלי העסקים. 'ישראל ביתנו' הציגה את תנאי הסף שלה להקמת הממשלה הבאה - עשרת הדברות בסוגיית דת ומדינה – הכוללים בין היתר פתיחת עסקים בשבת, תחבורה ציבורית בשבת ונישואין וגירושין אזרחיים. אנו נעמוד על כך כי אם תקום קואליציה עם המפלגות החרדיות, מצבו של הציבור הציוני והליברלי בישראל רק ילך ויחמיר".

"ליצמן, גפני ודרעי הפכו לשיכורי כוח שלא מסתפקים ולא מוכנים להתפשר על כלום. ראינו את זה בנתב"ג, בוועדת החריגים שהוקמה, שהדבר המרכזי שחריג בה הוא ש-12% מהאוכלוסייה שמשתייכים לציבור החרדי "במקרה" היוו את אחוז הזכאים הגבוה ביותר לשוב ארצה" הוסיף יו"ר ישראל ביתנו.

"בנושא הזה אנחנו כבר פונים לבג"ץ, אבל כדי להוביל לשינוי מהותי חייבים להסתכל קדימה לעבר ה-23.3. רק ישראל ביתנו גדולה וחזקה תצליח להביא להקמת ממשלה ציונית וליברלית שתשאיר את ש"ס ויהדות התורה באופוזיציה" הוסיף ליברמן וסיכם: "זהו לא מאבק פוליטי נקודתי, אלא מלחמה מהותית על עתידה של מדינת ישראל".

חריש יצחק קשת אביגדור ליברמן בחירות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד