י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
גורשה מהכיתה

צרפת: התלמידה שיקרה כי המורה זלזל במוחמד; ראשו נערף

תלמידת בית ספר שהתלוננה על "איסלאמופוביה" מצד המורה ובגללה נערף ראשו, טוענת כי שיקרה וכלל לא השתתפה בשיעור המדובר. ראשו של המורה נערף מחוץ לבית ספרו בפריז בשנה שעברה

צרפת: התלמידה שיקרה כי המורה זלזל במוחמד; ראשו נערף
משטרת צרפת מגבירה אבטחה צילום: משטרת צרפת

תלמידה בת 13, שטענה בעבר כי הייתה בשיעור בו סמואל פאטי, מורה בפריז שראשו נערף מחוץ לבית ספרו בפריז בשנה שעברה, הראה סרטים מצוירים של הנביא מוחמד, חזרה בה מטענותיה, והודתה כי שיקרה. דבריה השקריים הביאו לעריפת ראשו של המורה.

התלמידה בת ה-13, שנעצרה ב-23 בנובמבר והאשימה את המורה סמואל פאטי ב'איסלאמופוביה', הודתה במעצר כי שיקרה וכי לא השתתפה ב'שיעור על חופש הביטוי' שלימד הפרופסור, כך דיווח העיתון היומי הצרפתי Le Parisien.

סמואל פאטי (47) נהרג על ידי פליט צ'צ'ני בן 18 באוקטובר אשתקד מחוץ לבית הספר. על פי הדיווחים, הצעיר רצה "להעניש" את המורה על כך שהראה לתלמידיו קריקטורות של הנביא מוחמד בשיעור אזרחים בנושא חופש הביטוי. מהדיווחים עלה, כי סמואל פאטי, אף שתואר על ידי תלמידיו והוריהם כ"אכפתי ומקצועי", נהרג לאחר שהפך ל"יעד לקמפיין זועם ברשתות החברתיות".

חלק מאותו קמפיין זועם ברשתות החברתיות היה סרטון שפרסם פייסבוק אביו של הסטודנטית בת ה-13 שדרש את התפטרותו של הפרופסור לפני הרצח. הסימן הראשון לבעיה בשיעור האזרחות של פאטי התגלה ב 7 באוקטובר אשתקד כאשר ההורה של התלמידה, שטענה כי השתתפה בשיעור, פרסם סרטון זועם בפייסבוק בו לדבריו המורה הראה את הסרטים המצוירים של מוחמד ושבתו, מוסלמית, הועמדה למשמעת על כך שהביעה את מורת רוחה.

הנערה הודתה כעת כי גורשה מהכיתה למשך יומיים, הסיבה לכך קשורה להתנהגותה, וכי היא מעולם לא השתתפה בשיעור בו על פי החשד פאטי הראה את קריקטורותיו של הנביא.

צרפת טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד