י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הרי זה משובח

איכות יוצאת דופן: זה הבשר שתקנו השנה לפסח

חברת הבשר 'אשפר' ידועה באיכות הייחודית של כלל מוצרי הבשר שלה, כשהיא מקפידה על שימוש בזני הבקר המשובחים ביותר • להתענג!!

איכות יוצאת דופן: זה הבשר שתקנו השנה לפסח
בשרים משובחים צילום: Unsplash

בשר הוא המרכיב הבסיסי בכל שולחן שבת וחג ובשמחת יום טוב, וכשמדובר בבשר לענג את השבת והחג, הוא חייב להיות משובח ואיכותי.


בשר אורגינל • קרדיט: יח"צ

חברת הבשר הוותיקה 'אשפר', העומדת תחת הכשרות המהודרת של בד"ץ נווה ציון בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, חרטה על דגלה מיום הקמתה את האיכות, כאשר כלל מוצרי הבשר המשווקים על ידה ידועים היטב באיכותם הייחודית ויוצאת הדופן.

ב'אשפר' לא מתפשרים, ודואגים לספק לציבור בשר מזני הבקר המשובחים והטובים ביותר בעולם, כשהוא מגיע אל הצרכנים בצורה המדויקת ביותר ובתנאים האופטימליים, המשמרים את הטעם והאיכות של הבשר.

"הצבנו לעצמנו כיעד מרכזי לדאוג לכך שבשולחן השבת והחג של בני התורה וציבור המהדרין בכשרות, יהיה את הבשר הטוב ביותר, לכבוד שבת קודש ויום טוב", מסבירים ראשי חברת הבשר 'אשפר'. "אנחנו הגדרנו מטרה משולשת שמנחה אותנו לכל אורך הדרך: כשרות, איכות ומחיר. כך שלצד הכשרות המוקפדת והמהודרת לכל הדעות והשיטות וההקפדה על ההידורים והחומרות, הצבנו גם סטנדרטים חדשים באיכות הבשר, תוך הקפדה על ייבוא מהמדינות המובילות בעולם בגידול עדרי הבקר.


חגיגת מבצעים • קרדיט: יח"צ

"הצלע השלישית היא המחיר, כך שעל אף הכשרות המהודרת ביותר והאיכות הגבוהה והמוקפדת, אנחנו דואגים לכך שהמחיר יישאר שווה לכל נפש, וציבור בני התורה והמשפחות ברוכות הילדים, יוכלו לרכוש את הבשר המשובח לעונג שבת מיוחד".

ב'אשפר' מוסיפים ומדגישים כי "בפרט כעת לקראת חג הפסח בתקופת הקורונה והמשבר הכלכלי בעקבותיה המקשה מאוד על הציבור, בהתאם להוראותיו ולהנחיותיו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, הקפדנו שהמחיר יותאם לכלל הציבור. תקופת הקורונה זימנה לנו אתגרים רבים, אך עשינו כל מאמץ כדי שגם בחג הפסח הקרוב, כמו בכל השנה, נוכל לספק לכל לקוחותינו את הבשר האיכותי ביותר, על אף הקשיים הגדולים בכל הנוגע לטיסות, והשקענו בכך משאבים רבים".

על הכשרות אין צורך להרחיב, חברת הבשר 'אשפר' נוסדה בהנחייתם ובהכוונתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל, ועומדת תחת הכשרות של בד"ץ נווה ציון בנשיאותו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, אשר עומד מקרוב על כלל הפעילות, והכל נעשה בהתאם להנחיותיו המדויקות. וכידוע התבטאותו הנדירה של מרן ראש הישיבה: "אני אוכל רק משחיטה זו".

אשפר בשרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד