כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אל תפחד"

בנט, לפיד וסער הזמינו את נתניהו לעימות; נתניהו שוקל להיענות ללפיד

שבועיים לבחירות, ראשי מפלגות 'יש עתיד' ו'ימינה', קראו לנתניהו כל אחד בנפרד להתעמת נגדם, כדי למצב את עצמם כמועמדים נגדו | היום סער, שחושש מהירידה בסקרים, הצטרף לקריאה לעימות: "אל תפחד" | נתניהו בגל"צ: "מוכן לשקול עימות עם לפיד"

בנט, לפיד וסער הזמינו את נתניהו לעימות; נתניהו שוקל להיענות ללפיד
בנימין נתניהו ויאיר לפיד כשר אוצר צילום: Marc Israel Sellem, פלאש 90

למרות שנתניהו לא הגיע לאף עימות ב-21 שנים האחרונות, זה לא הפריע ללפיד, בנט וסער להזמין אותו לעימות רגע לפני הבחירות, כשהמטרה של כל אחד מהם - מיצוב עצמו כמועמד המוביל נגד ראש הממשלה נתניהו, תפקיד אותו מעניק בנתיים נתניהו ליו"ר יש עתיד. בראיון לגל"צ אמר ראש הממשלה כי הוא מסכים לשקול עימות עם לפיד, אך הציב תנאי.

ההזמנה האחרונה התרחשה היום (שלישי) והיא הגיעה מכיוונו של יו"ר 'תקווה חדשה גדעון סער, שקרא לנתניהו על רקע ירידתו בסקרים, להתעמת נגדו בכל מקום.

"אני מאוד אשמח לעימות איתו. קראתי לו לעימות גם בפריימריז, לעצרי הוא לא בא. אני מנצל את ההזמנות הזאת ומוכן בכל במה אחרת, וקורא לו: בא לעימות, אל תפחד", אמר ב'חדשות 13'.

מי שהזמין את נתניהו לעימות לפני סער, היה יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד בתחילת השבוע ב'ועידת המשפיעים של 12': "אני רוצה להסתכל לו בעיניים ולהגיד לו: איך העזת לבקש מיליון שקל הטבות מס? רק על זה שווה שיהיה עימות".

מי שהקדים את כולם היה יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט שקרא בחשבון הפייסבוק שלו לנתניהו: "אני מזמין אותך לעימות פתוח, שבו כל אחד יציג את התוכנית שלו להתמודדות עם המשבר".

ראש הממשלה נתניהו אמר היום (שלישי) בראיון לברדוגו בגל"צ כי הוא ישקול עימות עם לפיד, אך הציב תנאי: "אני בהחלט מוכן לשקול עימות עם יאיר לפיד ברגע שבו הוא יחליט להפסיק להסתתר מאחורי בנט וגדעון ויגיד את האמת: הוא מתמודד על ראשות הממשלה. בזמן שאנו יוצאים מהקורונה וחייבים לשקם את הכלכלה שלנו אנחנו צריכים להחליט מי יהיה ראש הממשלה הבא יהיה - לפיד או נתניהו. לפיד, שהיה שר האוצר הגרוע בתולדות ישראל, או אני שכבר חילצתי את ישראל משני משברים כלכליים".

בנימין נתניהו גדעון סער נפתלי בנט יאיר לפיד עימות טלוויזיוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד