י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הותיר 4 יתומים בבית

המתנדב המסור נפטר לאחר ייסורים קשים

הסתלק לעולמו המתנדב המסור ר' משה דוד קיש ז"ל מבורו פארק והוא בן 49. הוא נפטר לאחר שבמשך עשור התמודד עם מחלה קשה וסבל ייסורים. הוא הותיר אישה ושמונה ילדים, שחלקם אינם נשואים

המתנדב המסור נפטר לאחר ייסורים קשים
ר' משה דוד קיש ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ר' משה דוד קיש ז"ל, פראמדיק של ארגון 'הצלה' בורו פארק, נפטר בגיל 49 לאחר מחלה קשה עמה התמודד במשך עשר שנים.

הנפטר, שכינויו בארגון הצלה היה "B-219", סבל ממחלה קשה בעשר השנים האחרונות. ולמרות שסבל ייסורים, הוא המשיך להגיע למקרי חירום והצלת חיים עד שלא היה מסוגל לעשות זאת יותר. כך דווח האתר Yeshiva world news. הוא נפטר ביום שלישי בבוקר שעון מקומי.

הוא השאיר אחריו אשה ושמונה ילדים - ארבעה מהם לא נשואים - הורים, ומאות חברים המומים ודואבים על לכתו בטרם עת של "אחד מהחבורה".

הלוויתו תתקיים היום (שלישי) בישיבת חתם סופר, רחוב 50 1876 בבורו פארק. הוא ייטמן בבית החיים במונסי לצד אחיו.

הדברים הבאים נכתבו על ידי חברו, פרמדיק בארגון הצלה בורו פארק:

משה דוד קיש לא היה רק ​​חבר הצלה הוא היה בעל מדהים, אבא, סבא, חבר מדהים והסמל של צידקות. הוא היה אדם שגם לאחר האבחנה שהוא חולה, הוא היה אינספור שעות, ימים, שבועות ושנים עם ייעוץ לאחרים כיצד להתגבר על הכאב והסבל שלהם. הייתי שומע אותו בטלפון עם האנשים האלה וחושב לעצמי איך אדם יכול להיות כל כך חזק. ואז הבנתי שכוחו הגיע ממקום עמוק יותר ממה שניתן להסביר. זה הגיע מרמה של אמונה שלעיתים קרובות אנו שומעים סיפורים עליה, אך לעתים רחוקות רואים אותה בחיים האמיתיים.

ראיתי את זה אצלו, הוא עשה דברים למען אנשים מבלי לרצות דבר בתמורה וללא פרסום. הוא אהב לעזור לאנשים בכל מה שהוא יכול. כשהוא היה חולה מאוד והוא נזקק לעזרה, אף אחד מהאנשים שעזרו לו לא הצליח להתקרב אפילו לרמת העזרה שלו. לא הצלחנו אפילו להגיע לשבריר מסירותו לזולת משום שהגעה לרמתו הייתה מפעל חיים.

בורו פארק הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד