י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שעות אחרונות

הזדמנות אחרונה: הגרלות שטרם נראו כמותן במגזר החרדי

בהגרלת הביניים של 'מסוגלים' האמרה 'זריזים מקדימים למצוות' מתורגמת לזכייה כפולה ומכופלת • 100 שעות עוזרת בית וחבילת חומרי ניקיון, ארוחות מבושלות לכל המשפחה למשך השבוע שקודם לחג הפסח, סעודות שבת הגדול בהידור רב, צבע לכל הבית ו100 שעות בייביסיטר

הזדמנות אחרונה: הגרלות שטרם נראו כמותן במגזר החרדי
סוויטות עם נוף לכנרת צילום: שאטרסטוק

בהגרלה האטרקטיבית של עמותת מסוגלים, כללי המשחק שונים: לא רק הגרלת ענק על 2 סוויטות הנושקות לכנרת, אלא גם הגרלת ביניים למשתתפים הזריזים שממהרים להבטיח את מקומם בהגרלה המדוברת ביותר.

עוד לא מאוחר, הצטרפו עד חצות להגרלות המיוחדות>>>>

וודאי כבר שמעתם, כמו כולם, על בשורת ההגרלה המפתיעה של עמותת מסוגלים, המאפשרת לאחד מתוך 5000 אנשים לצאת עם שתי סוויטות מפוארות על שפת הכנרת בבעלותו. הסוויטות כוללות את כל האבזור והריהוט היוקרתי ביותר, עם כל הפינוקים הקטנים והגדולים. אבל זה עוד לא הכל! עד להגרלה הגדולה תוכלו להיכנס להגרלת הביניים שתתקיים ביום ג', י''ח באדר, ולזכות בחבילת פינוקים מרשימה.

אחד מכל המשתתפים יצא עם הר של מתנות שיהפכו את ערב פסח לחוויה של ממש: 100 שעות עוזרת בית וחבילת חומרי ניקיון, ארוחות מבושלות לכל המשפחה למשך השבוע שקודם לחג הפסח, סעודות שבת הגדול בהידור רב, צבע לכל הבית ו100 שעות בייביסיטר.

עוד לא מאוחר, הצטרפו עד חצות להגרלות המיוחדות>>>>

הפעם המשפט 'זריזים מקדימים למצוות' תקף במיוחד: גם מקדימים להרוויח, גם מקדימים לתמוך במעצמת החסד 'מסוגלים', המהווה קרש הצלה למאות משפחות שנבחרו ממרומים לגדל ילד אוטיסטי, ולהמשיך במסע המאתגר והמורכב.

יחד עם האפשרות לזכות במתנה הגדולה, וודאי תתברכו בברכתם של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א וחכם שלום הכהן שליט''א, שבירכו את התומכים והמסייעים "שלא יעמדו בניסיון הזה, ושלא תצטרכו לכך"

זה הזמן להצטרף להגרלה הגדולה ולזכות על הדרך בהזדמנות נוספת לחבילת מתנות שתמיד חלמתם עליה...

עוד לא מאוחר, הצטרפו עד חצות להגרלות המיוחדות>>>>

מסוגלים הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד