ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מחאה נמרצת

מתנגדי החיסונים מאיימים על בכירי משרד הבריאות

חברי וועדת החיסונים של משרד הבריאות עוברים בימים האחרונים הטרדות טלפוניות ממתנגדי חיסונים | מנכ"ל המשרד "מדובר באנשים זדוניים שמרשים לעצמם לאיים על רופאים שמצילים חיים. ירדו לשפל המדרגה. נפעל בצורה שהחוק יאפשר לנו"

מתנגדי החיסונים מאיימים על בכירי משרד הבריאות
שיחת טלפון. אילוסטרציה צילום: pixabay

מתנגדי החיסונים עלו שלב, וכעת הם לא מסתפקים בקבוצות שונות ומשונות ברשות החברתיות, והם עברו להטריד טלפונית את חברי וועדת החיסונים של משרד הבריאות. ובמשרד הבריאות שוקלים להגיש תלונה במשטרה, נגד אותם מתנגדי חיסון.

בעקבות הפרסום של כתב הבריאות מאיר מרציאנו ב'חדשות 13' כי בנוסף לפרופ' גליה רהב משיבא, לפחות 2 חברים נוספים של חברי ועדת החיסונים של משרד הבריאות סובלים בתקופה האחרונה מאיומים על חייהם ממתנגדי חיסונים. ‏אמר מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי לחדשות 13 כי "מדובר באנשים זדוניים שמרשים לעצמם לאיים על רופאים שמצילים חיים. ירדו לשפל המדרגה. נפעל בצורה שהחוק יאפשר לנו".

במשרד הבריאות מפרסמים הערב הודעת גינוי חריפה לדברים שפורסמו: "אנו מגנים איומים וגינויים כלפיי צוותי הרפואה והרופאים השוחרים במדע, פרופ' גליה רהב הסכימה לתת מזמנה הפרטי והיא שותפה בצוות הוועדה המייעצת למשרד הבריאות, בהתנדבות מלאה. אנו מודים לכל חברי הצוות על השתתפותם ומוקירים זאת".

"פרט לכך פרופ' גליה רהב מטפלת במסירות ובמקצועיות באלפי חולים במחלות זיהומיות בכלל ובוודאי במגפת הקורונה והצילה את חייהם של אלפי אנשים", הוסיפו במשרד הבריאות, והבהיר: "אנו דוחים בשאת נפש את ההודעה המגנה אותה ומשווה אותה לעבר האפל של העולם. זו בושה וכלימה עבור אותם אנשים שבחרו להתבטא ככה".

לסיום אמרו: "בזכות שיתוף הידע והשיח בין המומחים אנו בחזית המאבק בקורונה ותוצאות מבצע החיסונים הן מהטובות בעולם, זאת משתקף בבטיחות ובמועילות החיסון בישראל".

חיסון לקורונה גליה רהב משרד הבריאות מתנגדי חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד