כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"גם לנו מותר"

מרזל מבהיר: "בפילוג אצלנו - יהדות התורה משכה אלפי מצביעים"

ברוך מרזל, איש חברון ומראשי עוצמה יהודית התייחס בחוג בית למאבק על קולות המגזר החרדי בבחירות הקרובות | "יש זעם בציבור החרדי על הלינץ' התקשורתי. אני קורא רק לחרדי שלא רוצה להצביע בכלל, לתת לנו את הכוח לעזור"

מרזל מבהיר: "בפילוג אצלנו - יהדות התורה משכה אלפי מצביעים"
מרזל צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

איש חברון ברוך מרזל, מראשי עוצמה יהודית, התייחס אמש בחוג בית בחיפה לבחירות הקורובת, ולהתמודדות של 'הציונות הדתית'.

מרזל בחר להבהיר את דרכה של המפלגה בראשות בצלאל סמוטריץ' ובן גביר, ולדבריהם של מועמדי יהדות התורה בכל הנוגע להצבעתם הצפויה של חלקים לא מבוטלים מהציבור החרדי למפלגה.

בפתח דבריו אמר מרזל: "אני לא מבין מה הם רוצים מאיתנו. יש זעם גדול עלינו בציבור החרדי, שבשנה האחרונה עובר לינץ בשטח ולינץ תיקשורתי, שמרגיש שהשנאה אליו בציבור הולכת וגוברת אחרי הסתה חסרת תקדים, וראשי אגודת ישראל עסוקים במריבות פנימיות".

עוד הוסיף מרזל: "אנחנו לא קראנו ולא קוראים לאף מצביע של ג' לעבור אלינו, אלא לאלו שהחליטו להחרים את הבחירות במחאה על המצב. ציבור רחב מיואש ואינו רוצה להצביע בגלל שכשוטרים משתוללים ברחובות בני ברק, ירושלים וביתר, יהדות התורה לא בשטח. בגלל שכשהבוחרים של ג' צריכים עזרה נגד ההסתה, אין להם מענה ב-ג' והם פונים אלינו ומבקשים עזרה, כי אנחנו שם בשבילם.כי אנחנו נלחמים נגד ההסתה, נגד האלימות המשטרתית ועל כבוד הציבור החרדי. לאלו שממילא לא מתכוונים להצביע- אנחנו קוראים לא להיות שותפים לעלייה של לפיד לשילטון, ואת הכעס המוצדק שלהם לנתב להצבעה שתתן לנו כוח לסייע לציבור החרדי, ולהצביע ט' בקלפי".

מרזל תקף את יהדות התורה בענייני הדת: "גם בנושאי הדת אין ליהדות התורה הרבה במה להתגאות. במשמרת שלהם, לפני כשנתיים, אושר לראשונה לשחק כדורגל בשבת. במשמרת שלהם, גיוס בנות מתגבר. במשמרת שלהם, נפרצה חומת השבת ואין עיר שאין בה מרכולים פתוחים בשבת. רשימת הנסיגות בסטטוס קוו גדולה ואפילו את מניעת גיוס בני הישיבות הם לא הצליחו להסדיר".

"לכן, שלא יבואו אלינו בטענות. שיביטו במראה ויבינו למה הציבור כועס עליהם. בבחירות הקודמות כשאצלנו היו פילוגים, הציבור שלנו כעס וביהדות התורה לא התביישו לפתוח מטה ולמשוך 20.000 מצביעים דתיים לאומיים שיצביעו ג'. מה שמותר למפלגת ג' לעשות, מותר בהחלט גם לנו" סיכם מרזל.

ברוך מרזל יהדות התורה הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד