י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ככה פותחים את הבוקר

מחפשים מכונות קפה למשרד? כך תעשו בחירה נכונה

הקפה הוא הכוח המניע שאמור לדחוף את העובדים קדימה. בחירת מכונת הקפה הנכונה, תוכל להביא את העובדים למצב שבו הם יעבדו הרבה יותר טוב

מחפשים מכונות קפה למשרד? כך תעשו בחירה נכונה
מכונת קפה צילום: פיקסביי

על בחירה שולית, אך הקפה הוא הכוח המניע שאמור לדחוף את העובדים קדימה. בחירת מכונת הקפה הנכונה, תוכל להביא את העובדים למצב שבו הם יעבדו הרבה יותר טוב. מנגד אם תבחרו מכונה לא מספיק טובה, זה עשוי לפגוע בערנות של העובדים לאורך שעות העבודה. אך אין לכם מה לדאוג, אנו כאן על מנת לעשות לכם מעט סדר בכל האפשרויות שעומדות לפניכם. כך שתעשו בחירה של מכונה אידיאלית שמתאימה למשרד בדיוק כמו שצריך.

כמה כוסות קפה שותים בממוצע במשרד?

אל תצאו מנקודת הנחה כי בעסק גדול שותים הרבה כוסות קפה, ובעסק קטן שותים מספר מועט של כוסות. בכל משרד הרגלי השתייה של הקפה הם שותים, ולכן מוטב לבחון את כמות כוסות הקפה ששותים כל העובדים בכל יום. אם מדובר על כמות גדולה, יהיה עליכם לחפש מכונות קפה איכותיות וגדולות. אם מדובר על מספר מועט של כוסות, תוכלו גם לבחור מכונות קצת יותר קטנות. אך בחינת כוסות הקפה ששותים במשרד מידיי יום היא אחת מהבחינות החשובות ביותר שעליכם לבחון.

מכונת קפסולות או מכונת פולים?

עוד שאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא האם לרכוש מכונה המבוססות על קפסולות קפה או מכונה המבוססת על פולי קפה. לכל אחת מהמכונות הללו יש את היתרונות ואת החסרונות שלה, אך חשוב להבין כי מדובר על מכונות שונות. יש כאלה שנוטים לחשוב כי מדובר כמעט על אותה המכונה, אך מדובר על מכונות שפועלות בצורה שונה – וגם הקפה באיכות שונה. כך שמוטב כי תחקרו לעומק איזה סוג של מכונה הכי תתאים לעובדים במשרד, כך שלא תצטערו על הבחירה.


קפה משובח • קרדיט: פיקסביי

כמה כסף הצלחתם לגייס לטובת הרכישה?

ברוב המקרים כאשר רוכשים מכונות קפה למשרד, הרכישה מתבצעת בשיתוף פעולה עם כלל העובדים. לכן אם החלטתם לגייס כסף, עליכם לנסות להבין מראש פחות או יותר כמה כסף יש לכם. אם מדובר על מתנה עבור עובדי המשרד, אז יהיה עליכם לקבוע תקציב מקסימלי לטובת הרכישה. כי יש מבחר ענק של מכונות שונות ומגוונות, ומיותר לציין כי גם המחירים משתנים בהתאם לסוג המכונה. כך שברגע שיהיה לכם תקציב מוגדר, יהיה לכם קל מאוד לעשות בחירה שלא תצטערו אליה כאשר תסתכלו לאחור.

היכן תרצו למקם את המכונה במשרד?

לפני שאתם בכלל חושבים על רכישת מכונות קפה, עליכם לנסות להבין פחות או יותר הכין תרצו למקם אותם. המיקום של המכונה הוא קריטי מכיוון שכל מכונה מגיעה עם הגודל שלה. אם המכונה תהיה גדולה מידיי, יכול להיות שהיא בכלל לא תתאים למקום שבו תרצו למקם אותה. מצד שני לא תרצו לרכוש מכונה קטנה כאשר המטבח הוא גדול, כי היא עשויה להיבלע בין כל שאר מוצרי החשמל. חשוב למצוא מכונה שתהיה בגודל הנכון, זה מבחינתכם יעשה את העבודה.

באיזה אופן מתבצע התפעול של המכונה?

בעת רכישת מכונות קפה למשרד, עליכם לקחת בחשבון כי לא מעט אנשים שונים הולכים לתפעל את המכונה. לכן מוטב כי התפעול של המכונה יהיה פשוט, כך שאף אחד לא יתפעל את המכונה בצורה שגויה. לעיתים תפעול לא נכון של המכונה עלול להביא איתו גם נזק שידרוש תיקון מקצועי. כך שאם מדובר על משרד עם המון אנשים, מוטב לרכוש מכונה שהתפעול שלה הוא פשוט וידידותי.

מכונת קפה קפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד