י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
נבלם על-ידי בני הבית

זעזוע: "מתנגד חיסונים" ניסה לתקוף את ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין

תימהוני הגיע היום סמוך לביתו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין בבני ברק ואיים לפגוע בו על רקע תמיכתו בחיסוני הקורונה | בהמשך הוא המתין לרב מחוץ לביתו | בני הבית בלמו את החשוד ומשטרה הוזעקה למקום | הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ומניעיו נבדקים בשעה זו

זעזוע: "מתנגד חיסונים" ניסה לתקוף את ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין
הגרי"ג אדלשטיין והחשוד צילום: שוקי לרר

תקרית חריגה סמוך ביתו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א: אדם אלמוני, הגיע היום (רביעי) בשעות הצהריים ליד ביתו של ראש הישיבה בבני ברק בזמן מסירת השיעור, וניסה לפי עדויות לתקוף אותו באלימות. הוא נבלם על ידי בני הבית שהזעיקו את כוחות המשטרה, לאחר שניסה לתקוף את הרב בפעם השנייה מחוץ לביתו.

אנשי השיטור העירוני שהוזעקו למקום עצרו את החשוד, בשנות ה-20 לחייו והוא נלקח בשעה זו לחקירה לתחנת המשטרה בבני ברק. רק לפני שבועיים אירע אירוע דומה בביתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, אז הגיע תימהוני חמוש בסכין ואיים לפגוע בגר"ח.

על פי עדויות, החשוד התקרב באופן מאיים לעבר ראש הישיבה תוך שהוא צועק סיסמאות בנוגע לחיסוני הקורונה ועל נושא הגיוס. לפי הערכות, החשוד ניסה לתקוף את הגרי"ג אדלשטיין על רקע תמיכתו בחיסונים נגד נגיף הקורונה.

במשטרה אישרו כי אכן מדובר באדם המתנגד לחיסוני הקורונה. "המשטרה עצרה גבר מבני ברק בחשד כי ניסה לתקוף רב בעיר על רקע התנגדותו של החשוד לחיסונים", נמסר.

לפי הודעת המשטרה, "נפתחה היום בחקירה עם קבלת דיווח על גבר שניסה לתקוף רב סמוך לבית ברח' ראב"ד בבני ברק. שוטרים הגיעו למקום והבחינו בחשוד כשהוא משתולל במקום וצועק. בתוך כך, שוטרי תחנת ב"ב עצרו את החשוד והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה ובהתאם לצורכי חקירה וממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בת"א".

כזכור, תימהוני מעורער בנפשו, הגיע לפני כשבועיים בשעות הצהריים לביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי ברחוב רשב"ם בבני ברק, ודרש מבאי המקום להיכנס ולשוחח עם הרב, תוך שהוא מצהיר כי ברשותו סכין. בהמשך, הוזעקו אנשי השיטור העירוני שהגיעו למקום. הם עיכבו את החשוד והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה בבני ברק.

האלמוני נעצר לאחר שאמר לבני הבית כי "יש לו מסר לגר"ח". בדיון הארכת מעצרו שהתקיים בבית משפט השלום בתל אביב הוא הסביר את מעשיו כי "נקטע לי חוט המחשבה".

הגרי''ג אדלשטיין תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד