י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מיזם חדשני

המשווק מפתיע: "כך תיכנסו לדירת פאר בירושלים"

פרויקט המגורים החדשני באגן האיילות טורף את הקלפים • משפחות רבות שתרות אחר מגורים בירושלים ויחד עם זאת רוצות ליהנות מחווית מגורים איכותית, מצאו את מבוקשם במיזם הפופולרי

המשווק מפתיע: "כך תיכנסו לדירת פאר בירושלים"
הפרויקט החדשני צילום: יח"צ

גבעת זאב החדשה הפכה זה מכבר לאחד מהמעוזים המבוקשים בקרב החברה החרדית על כלל חוגיה.

הנופים, האווירה הירושלמית והאוויר במקום הפכו לשם דבר, מה שמייצר ביקוש עצום לרכישת דירות בשכונה החרדית. אולם לא פחות מכך, המחירים האטרקטיבים ביחס לדירות הפאר במקום, מהווים סיבה מרכזית נוספת למעבר ההמוני.

בשיחה עם 'בחדרי', מנהלי המיזם מגלים לנו את הסוד שעומד מאחורי ההצלחה של מיזם המגורים החדשני.

"כמעט לכל חרדי יש שאיפה כזאת לבוא ולגור יום אחד בירושלים, אבל הוא יודע שלשם כך הוא יצטרך לוותר על איכות החיים שלו", טוענים ומנמקים את עצמם, "בשביל רכישת דירה גדולה ומרווחת בירושלים, נאלצות משפחות להיפרד לפעמים מ-3 מיליון שקל מהבנק ואף יותר".

"כך נוצר מצב שהמשפחה נאלצת לבחור בין האפשרות להיכנס לחובות עצומים ולמשכנתאות בלתי ניתנות להחזר, או לחלופין לחיות בדירה קטנה ובאזורים צפופים וישנים. ומה שקורה בסוף לרוב, הם בוחרים באפשרות השלישית - לא לקנות".


הנוף מהפרויקט המיוחד • קרדיט: יח"צ

הפרויקט הייחודי בגבעת זאב החדשה מציע למכירה דירות חדשות מקבלן, עם מרווחים ענקיים, עם בנייני בוטיק יוקרתיים, כאשר בכל בניין 8 דיירים בלבד. עניין שאינו מצוי לרוב בירושלים.

"משפחות שמגיעות לכאן לא מתחרטות אף פעם" מציינים בביטחון. "מדובר כאן בשכונה חרדית תוססת ומגוונת עם קהילות רבות, בתי כנסת, מוסדות חינוך מפותחים וכשמצרפים לזה את הסמיכות לכל המוקדים הפופולרים בירושלים, ניתן להבין מדוע הביקוש כאן כל כך עצום".

המיזם המיוחד מציג מבחר ענק של דירות לכל משפחה ולכל מטרה. "ניתן לרכוש כאן למשל דירת חמישה חדרים, 130 מטר, עם גינה ענקית בגודל 50 מטר. כל התענוג הזה ב2,350,000 ש"ח בלבד. כך משפחה נהנית גם מדירה בעלת מפרט טכני עשיר ומפנק, גם ממחיר הגיוני ושפוי ויחד עם זאת גם נהנית מכל יתרונות המגורים בירושלים", מפטירים בסיום השיחה.

שיווק הדירות כעת נמצא בעיצומו ולכם ישנה הזדמנות נדירה לבוא ולהתגורר בשכונה החרדית המשגשת וליהנות מאווירה ירושלמית אמיתית.

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון: 072-395-2432

גבעת זאב אגן האיילות דירה בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד