י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"שקר בוטה"

האם רביב דרוקר פועל בשירות יאיר לפיד

רבים תוהים בימים האחרונים, האם עיתונאי השמאל רביב דרוקר, פועל באמצעות פרשנות הפוך על הפוך לטובת המלכתו של יאיר לפיד כראש ממשלה, ישנו עיתונאי מהצד הימני שהעז לחשוב כך ומיד ספג מדרוקר הכחשה גורפת 

האם רביב דרוקר פועל בשירות יאיר לפיד
רביב דרוקר/יאיר לפיד צילום: מתוך פייסבוק/יונתן זינדל, פלאש 90

פרשן חדשות 13, רביב דרוקר, טען אמש (שלישי) כי דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפיהם יאיר לפיד הודה בוועידת המשפיעים של ערוץ 12 כי נפתלי בנט וגדעון סער יישבו תחתיו, אינם נכונים וכי המהלך של לפיד שם את נתניהו בעמדה לא נוחה.

בציוץ שפרסם בטוויטר כתב דרוקר: "‏נתניהו בגל"צ: לפיד הודה בועידת המשפיעים שבנט וסער יישבו תחתיו. ובכן, זה לא נכון. לא אמר את זה. אחר כך אמר שיסכים לעימות רק אם לפיד יודה שרוצה להיות ראש ממשלה. וואו. המהלך של לפיד ממש שם את נתניהו בעמדה לא נוחה".

בתגובה, העיתונאי גדי טאוב הגיב היום כי זהו מהלך שדרוקר עצמו רקח ללפיד. "‏דרוקר מדווח שהמהלך שהוא תכנן בשביל לפיד הוא הצלחה אדירה", כתב טאוב בטוויטר וציין כי "מטרת המהלך היא החייאת הקמפיין הגוסס של סער, שיצליח לגנוב מצביעי ימין עבור השמאל רק אם הם יחלמו שסער, לא לפיד, יהיה ראש ממשלה. ובמדד הזה המהלך נכשל. סער ממשיך לצנוח בסקרים".

דרוקר מיהר להגיב לו: "‏‎גדי, לא תכננתי שום מהלך, חבל שאתה כותב שקר כל כך בוטה. מקווה שתהיה לך מעט הגינות לחזור בך".

"‏‎אגב", הוסיף דרוקר, "אפילו היפותטית השקר שלך מסתדר עם העובדה שכתבתי ואמרתי לפחות 4 פעמים השבוע שאני לא מאמין להצהרתו של לפיד ואני משוכנע שלא איפסן את השאיפה שלו להיות ראש ממשלה?".

יאיר לפיד רביב דרוקר גדי טאוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד