י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הירדנים או התוספתן?

גורם בכיר מדווח: הנסיעה של נתניהו בוטלה בעקבות אשפוז רעייתו

בפעם החמישית: גורם ישראלי בכיר טוען כי נסיעתו המתוכננת של רה"מ נתניהו לאיחוד האמירויות במהלך היום - בוטלה, בעקבות אישפוזה של רעייתו בבית החולים

גורם בכיר מדווח: הנסיעה של נתניהו בוטלה בעקבות אשפוז רעייתו
בנימין נתניהו צילום: Yossi Aloni/Flash90

בדקה התשעים ובפעם החמישית, גורם ישראלי בכיר מדווח כי הנסיעה המתוכננת להיום (חמישי) של ראש הממשלה בנימין נתניהו לאיחוד האמירויות- בוטלה, זאת עקב אשפוזה של רעייתו שרה נתניהו.

אתמול בצהריים דווח כי לוח הזמנים של ראש הממשלה בנימין נתניהו להיום בוטל, ככל הנראה בעקבות טיסה פתאומית לחו"ל. לאחר מספר שעות התברר כי ראש הממשלה צפוי לטוס לביקור בזק באיחוד האמירויות.

מנגד, גורם מדיני אחר טוען כי יציאת ראש הממשלה לביקור באמירויות מתעכבת בשל אי אישור נתיב הטיסה על ידי הירדנים עד לשעה זו.

ההערכה היא שעיכוב זה, שהתגלה רק בסמיכות לטיסה, הוא בעקבות ביטול ביקורו של יורש העצר הירדני בהר הבית אתמול שנבע מחילוקי דעות בנושא סידורי האבטחה והביטחון.

על פי חלק מהדיווחים, במהלך הביקור צפוי היה נתניהו לחנוך את השגרירות הישראלית, ואולי אף להיפגש עם יורש העצר הסעודי ולקדם הסכמי שלום נוספים.

אלא, שאתמול לאחר חצות דווח כי רעייתו של נתניהו אושפזה בבית החולים הדסה עין כרם עקב דלקת בתוספתן. לשכת ראש הממשלה דיווחה כי נתניהו ליווה אותה במהלך כל הבדיקות.

בעקבות כך, גורם ישראלי בכיר אמר ל'וואלה', כי נסיעתו של ראש הממשלה נתניהו בוטלה. עדיין לא ברור האם ייקבע תאריך חדש.

אשפוז ביבי נתניהו איחוד האמירויות שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד