י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חרף האזהרות

התחלואה במגזר החרדי: פחות מ:10%

הנגיף בנסיגה: שנה לאחר ההתפרצות הרחבה בישראל בכלל ובמגזר החרדי בפרט נדמה כי בסייעתא דשמיא התחלואה במגמת ירידה | הבוקר פרסם משרד הבריאות את הנתונים במגזר החרדי ולפיו חלה ירידה נוספת בהתפשטות הקורונה

התחלואה במגזר החרדי: פחות מ:10%
אב חרדי וילדיו בעידן הקורונה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

בחסדי שמיים, חרף האזהרות הרבות כי חג הפורים יביא לעלייה גדולה בתחלואה במגזר החרדי, המספרים מתאזנים כלפי מטה, ונכון לבוקר זה התחלואה במגזר מהווה 9% בלבד מסך התחלואה הכללי.

על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (חמישי) התחלואה הכללית בארץ עומדת על 2745 חולים, 251 מהם בלבד בני המגזר החרדי, כאמור 9% בלבד מסך התחלואה הכללי.

מנגד בבדיקות החיוביות הציבור החרדי מוביל במעט עם אחוז בדיקות חיוביות העומד על 4% בממוצע שבועי, מול 3.1% ממוצע שבועי של המגזר הכללי.

בסך הבדיקות ל-10 אלף איש, במגזר החרדי עומד מספר הבדיקות על 55, וממוצע שבועי של 51.6. ובמגזר הכללי 98.45 וממוצע שבועי של 8.88.

הערים החרדיות ממשיכות להיות במעקב צבעים כמו שאר ערי המדינה, על פי נתוני משרד הבריאות נכון לבוקר זה, קריית יערים לבדה אדומה, בני ברק ורכסים כתומות, כל השאר צהובות. מדובר כאמור בנתון מעודד לאור האזהרות והחשש הגדול מההתקהלויות בחג הפורים.

קורונה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד