י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מאחסנים בטוח: הכתבה שכל מי שצריך שירות אחסנה חייב לקרוא

עוברים דירה ואין לכם מה לעשות עם התכולה? עושים רילוקיישן וצריכים פתרון זמני? זה הזמן להכיר את שירותי אחסון הדירות שנהנים מביקוש הולך וגובר בשנים האחרונות אך למרות זאת, אינם נמצאים תחת פיקוח ראוי, מה שעלול להפיל לקוחות תמימים בפח • מה זה אחסון דירה, מתי תצטרכו את השירות הזה, איך בוחרים חברה מתאימה וגם, כמה זה הולך לעלות לכם? כל התשובות לפניכם

מאחסנים בטוח: הכתבה שכל מי שצריך שירות אחסנה חייב לקרוא
אחסון צילום: 123rf

מה הכוונה בלאחסן דירה?

אחסון תכולת דירה הוא שירות שמאפשר ללקוחות לאחסן את התכולה של הדירה במחסנים ייעודיים, מסיבות שונות עליהן נעמוד בהמשך המאמר.

בארץ קיימות מגוון חברות שמספקות שירותי אחסנה הן של דירות מגורים והן של משרדים. יש מקרים בהם תצטרכו לאחסן את התכולה לטווח ארוך, יש מקרים שתצטרכו את השירות לטווח קצר.

בנוסף, יתכן ותרצו לאחסן רק מספר פריטים בודדים שאין לכם עבורם מקום מתאים. כל חברת אחסנה אמינה ומקצועית תדע לספק לכם את השירות המתאים לפי הצרכים שלכם.

מתי תצטרכו לאחסן את התכולה?

יש מגוון סיבות וגורמים לכך שאתם תצטרכו לאחסן את התכולה שלכם במחסן ייעודי. לדוגמה, במידה ואתם עוברים לדירה קטנה יותר מהדירה שבה אתם גרים עכשיו ואין לכם מספיק מקום לכל התכולה, תצטרכו לאחסן את התכולה הזו במחסן ייעודי עד שיהיה לכם פתרון מתאים עבור החפצים.

בנוסף, במקרים בהם אתם עושים רילוקיישן ומפנים את הדירה, פתרון אחסון של תכולה יכול להיות אפשרות נהדרת עבורכם, אחת כמה וכמה במקרים שהחברה ששולחת אתכם מממנת את תקופת האחסון.

במצב כזה, סביר להניח שתצטרכו לבחור בחברה שמספקת שירותי אחסנה לטווח ארוך של מספר חודשים לכל הפחות.

מקרה נפוץ נוסף שבמסגרתו תרצו לאחסן את התכולה שלכם במחסן ייעודי היא שיפוץ כולל של הבית. במצב כזה, במידה והבית כבר מרוהט ומלא בתכולה, אתם תצטרכו לפנות אותה ולהעבירה למחסן ייעודי עד תום השיפוץ.

במידה ואכן מדובר בשיפוץ כולל, סביר להניח שתצטרכו לשכור את השירות לטווח קצר של מספר שבועות עד תום השיפוץ.

איך בוחרים חברת אחסנה מתאימה?

בחרו חברת אחסנה באזור שלכם – האמת שמדובר באחת מהטיפים הכי חשובים שאנחנו הולכים לתת לכם במאמר הזה. בחרו בחברה שהמחסנים שלה נמצאים כמה שיותר קרוב למקום מגוריכם.

למה? כי סביר להניח שבמהלך תקופת האחסון, תצטרכו גישה לאחד מהפריטים שלכם ובמידה והמחסן יהיה רחוק מכם, זה פשוט יהיה פחות נוח עבורכם.

מעבר לכך, עלויות ההובלה תהינה זולות יותר

בצעו סקר שוק – לפני שאתם ממהרים להתקשר לחברת אחסון תכולה ולסגור איתה, בצעו סקר שוק ובדקו כמה נהוג לגבות על השירות הזה.

עשו מספר טלפונים וקחו כמה הצעות מחיר ואף פעם אל תספקו בהצעת מחיר אחת, זה יעזור לכם מאד לקבל מושג כללי איך השוק הזה מתנהל וגם כמובן לנהל משא ומתן על המחיר.

חפשו המלצות וחוות דעת - אחסון תכולת דירה זה לא משחק ילדים ואתם ודאי לא רוצים ליפול על חאפרים שיש להם מחסנים ראויים ושעובדים בלי רישונות.

דרשו מנציג החברה שאתם מדברים איתו בטלפון להפנות אתכם ללקוחות קודמים של החברה ובדקו האם מדובר בחברה אמינה שנוהגת לספק שירות מקצועי ולגבות מחיר הוגן. אם יש לכם ספק הכי קטן, המשיכו בחיפושים.

בדקו שהחברה מאבטחת את התכולה – כל חברה המספקת שירות של אחסון תכולה חייבת לאבטח את המחסן ולצלם אותו 24/7.

עליכם לוודא שכל מצלמות האבטחה במחסן תקינות ושמערך האבטחה סביב המתקן עובד באופן המצופה.

ודאו שלחברה יש ביטוח – לפני שאתם סוגרים עם חברת האחסנה, ודאו שיש לה ביטוח שמכסה אותה וגם אתכם במקרים של גניבה או נזק לתכולת הדירה.

מעבר לפיצוי הכספי, ביטוח איכותי יכול להעיד גם על איכות השירות ורמת המקצועיות.

בחרו חברה עם סטנדרטים גבוהים – לפני שאתם סוגרים עם חברת האחסנה, גשו פיזית למחסנים וודאו שהם נקיים.

חברה מקצועית ואמינה תשמור על ניקיון המחסנים וגם תבצע הדברה כפעולת מנע שוטפת שתגן על התכולה שלכם מפני מזיקים.

בחרו חברה שמספקת שירות הובלה – עוברים דירה וצריכים שירות של אחסון תכולה? במקום לפנות לשתי כתובות שונות, זה הזמן לחפש שירות הובלה עם אחסנה.

כיום יש בשוק מגוון חברות שמספקות שירות משולב כזה, זה מאד יקל עליכם ואולי אף תוכלו להשיג מחיר טוב יותר כחבילה כוללת של השירות.

כמה עולה אחסון דירה?

באופן כללי יש שני פרמטרים בולטים שמשפיעים על העלות הסופית של השירות, והם תקופת האחסון וכמות התכולה שאתם צריכים לאחסן.

בכל הקשור לתקופת האחסון, יש פה איזה קאץ' שדווקא יכול להוות יתרון משמעותי. ככל שתקופת האחסון תהיה ארוכה יותר, כך עלות השירות תרד ולכם יהיה יותר משתלם לשכור את השירות.

כמובן שהאופציה ההפוכה בהתאם, ככל שתצטרכו את השירות לטווח קצר יותר, כך תצטרכו לשלם יותר פר יום.

בנוסף, ככל שתהיה לכם יותר תכולה, כך המקום שחברת האחסנה תצטרך להקצות לכם במחסן יהיה גדול יותר. במקרים כאלה, כמובן שתצטרכו לשלם יותר על השירות.

לכן, לפני שאתם ממהרים לבחור את חברת האחסנה, אתם צריכים לאפיין את הצרכים שלכם ולשכור את המחסן המתאים ביותר עבורכם, על מנת שלא תשלמו לשווא על שטח שלא הולך להיות בשימוש.

כפי שאתם שמים לב, המחיר הסופי של השירות תלוי במגוון פרמטרים, לכן זה הזמן לשוב ולהדגיש את החשיבות בקבלת מספר הצעות מחיר שיספקו מענה לכל האלמנטים שעלולים להשפיע.

מקומות אחסון אחסון דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד