ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הרשימה המלאה

היסטוריה חסידית: שמונה אדמו"רים יערכו יחד בשבת טיש משותף

'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים לקראת הטיש ההיסטורי בשבת הקרובה בחצר ויז'ניץ במונסי. שמונה אדמו"רים יערכו טיש משותף לצד תפילות בשבת הקרובה | בנוסף, האדמו"רים יעלו בנפרד לפקוד את הציון של הרבי בעל ה'תורת מרדכי' מויז'ניץ זצ"ל במלאת שלוש שנים להסתלקותו 

היסטוריה חסידית: שמונה אדמו"רים יערכו יחד בשבת טיש משותף
שמונת האדמו"רים מויז'ניץ צילום: ארכיון בחדרי

במלאת שלוש שנים להסתלקותו בסערה השמימה של האדמו"ר בעל ה'תורת מרדכי' מויז'ניץ זצ"ל יערכו שבעת בניו האדמו"רים מויז'ניץ: ממונסי, קאיימשא לייק, ויליאמסבורג, ירושלים-לייקווד, לונדון, מונטריאול, בית שמש, ונכדו הרבי מבורו פארק טיש משותף בשבת הקרובה פרשת ויקהל פקודי - החודש.

מדובר בטיש היסטורי שלוש שנים אחרי הסתלקותו של הרבי בעל ה'תורת מרדכי' מויז'ניץ זצ"ל, הטיש ייערך במרכז החסידות בבית המדרש הגדול 'לבוש מרדכי' ויז'ניץ במונסי בהשתתפות אלפי חסידים שיגיעו מכל רחבי העולם. בפעם הקודמת שהיה טיש משותף היה זה לפני שנתיים ביארצייט הראשון וכעת שוב החסידים יתכנסו לשבת היסטורית, כולם יחד.

היערכות גדולה נרשמה במונסי שם הוכנו פרנצ'עס גדולים וכן כסאות וסטנדרים לאדמו"רים, כולם באותה דוגמא וצבע זהה. האדמו"רים ישהו החל מהיום במונסי ויקבלו קהל לעצה וברכה בבתי הנגידים והחסידים לאחר שיפקדו את הציון במהלך הימים הקרובים.

אחד החסידים אומר בהתרגשות ל'בחדרי חרדים' "מדובר במאורע היסטורי, צריך להבין יש כאן שמונה אדמו"רים שברוך השם יש לכל אחד מספיק ציבור, והם מתכנסים יחד לשבת התוועדות בה יערכו ביחד את כל התפילות וכל הטישים, מהם ילמדו וכך יעשו". 

הכסאות בבית המדרש מוכנים לאדמו"רים

היום ומחר וכן בב' ניסן חל יום ההילולא של סבם הרבי מסקווירא זצ"ל יחלו האדמו"רים לפקוד את ציונו של אביהם בבית החיים של ויז'ניץ במונסי, 'בחדרי חרדים' עם הרשימה המלאה של הזמנים בהם יפקדו האדמו"רים את הציון. 

האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי יעלה מחר (שישי) בשעה 10:00 בבוקר ובמוצאי שבת יערוך את הטיש במונסי יחד עם אחיו האדמו"רים. 

האדמו"ר מויז'ניץ קאיימשא לייק יעלה ביום שני ב' ניסן בשעה 16:00 אחר הצהריים תחילה לציון הרבי מסקווירא ולאחר מכן לציון אביו זצ"ל ובמוצאי שבת יערוך את הטיש בבית מדרש בקאיימשא לייק. 

האדמו"ר מויז'ניץ וילימאסבורג יעלה היום (חמישי) בשעה 17:00 אחר הצהריים ובמוצאי שבת יערוך את הטיש בבית מדרשו בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין. 

האדמו"ר מויז'ניץ ירושלים- לייקווד יעלה היום (חמישי) בשעה 11:00 בבוקר, במוצאי שבת יערוך את הטיש במונסי יחד עם אחיו האדמו"רים.

האדמו"ר מויז'ניץ לונדון יעלה היום (חמישי) בשעה 14:15 לציון ובמוצאי שבת יערוך את הטיש במונסי יחד עם אחיו האדמו"רים. 

האדמו"ר מויז'ניץ מונטריאול יעלה היום (חמישי) בשעה 12:30 לציון, ובמוצאי שבת יערוך את הטיש במונסי יחד עם אחיו האדמו"רים. 

האדמו"ר מויז'ניץ בית שמש יעלה לציון ביום שישי יחד עם אחיו האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי ובמוצאי שבת יערוך את הטיש במונסי יחד עם אחיו האדמו"רים. 

האדמו"ר מויז'ניץ בורו פארק יעלה לציון ביום שני ב' ניסן בשעה 17:45 אחר הצהריים במוצאי שבת יערוך את הטיש בבית מדרשו בשכונת בורו פארק בברוקלין.

 

ויז'ניץ ממונסי שבת היסטורית קייאמישא לייק ויז'ניץ לייקווד ויז'ניץ לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד