י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא יבואו להצביע?

בכירים בהתנחלויות: "מאוכזבים מנתניהו - מייבש אותנו"

בשיאה של מערכת הבחירות, בכירים בהתיישבות נשמעים מאוכזבים מהתנהלות ראש הממשלה: "אין שום הישג משמעותי" | הזעם בא בעיקר בעקבות התעלמותו הכמעט מוחלטת של רה"מ נתניהו מנושא ההתיישבות הצעירה

בכירים בהתנחלויות: "מאוכזבים מנתניהו - מייבש אותנו"
מתנחלים בגבעת קומי אורי צילום: סריה דיאמנט, פלאש 90

12 ימים לבחירות, כאשר קמפיין נתניהו עוסק בעיקר בחיסונים ובהסכמי השלום, לראשונה מאז תחילתה של מערכת הבחירות, נשמעת ביקורת מצידם של המתנחלים.

בכירים בהתיישבות מותחים ביקורות על ההתעלמות של נתניהו מקמפיין מהתיישבות: "בתקופה כזאת כבר היינו שומעים ממנו הצהרות ברורות על כוונותיו. היום זה רק חיסונים והתקרבות למגזר הערבי".

"ראשי המועצות מאוד מאוכזבים מנתניהו. אין כמעט שום הישג משמעותי שהוא הוביל, ואפילו נציגות במקום ריאלי במפלגת הליכוד אין לנו – יש רק את שבח שטרן במקום ה־38", אמרו גורמים ל'ידיעות אחרונות'.

הזעם מגיע על רקע ההתחייבות של נתניהו לטפל בבדואים באופן אישי, בעוד להתיישבות הצעירה נתניהו כמעט ולא מתייחס. בנוסף, בזמן הזה של מערכת הבחירות נתניהו היה מסייר ביו"ש, היום לא ברור אם יגיע.

"מי שסייע בעבר לנתניהו ודפק על דלתות מצביעי ליכוד היה ראש מועצת שומרון יוסי דגן, אך הפעם לא ברור אם יסייע לאור האכזבה", הוסיפו הגורמים.

כזכור אתמול נתניהו פתח מיני קמפיין בהתנחלות, כאשר נשלחו מסרונים מטעם 'הליכוד' ובו נשאל: "מי ישמור על ההתישבות מול ממשל החדש בארה"ב?", כאשר על העונה להגיב או נתניהו/סער/בנט/סמוטריץ'.

מתנחלים ביבי נתניהו בחירות 2021 יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד