י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הראיון שעורר סערה

הנסיך ויליאם מבטל את הטענה שמשפחתו גזענית

משפחת המלוכה היא "מאוד לא גזענית", אמר הנסיך הבריטי, בעקבות דברי אחיו הארי וגיסתו מייגן למנחת הטלוויזיה האמריקנית אופרה ווינפרי בראיון שעורר סערה בממלכה ובעולם

הנסיך ויליאם מבטל את הטענה שמשפחתו גזענית
ארמון המלוכה הבריטי צילום: unsplash

הנסיך וויליאם הגן על משפחת המלוכה בבריטניה נגד האשמות בגזענות שהעלו אחיו הנסיך הארי וגיסתו מייגן. משפחת המלוכה "מאוד לא גזענית ", אמר ויליאם ביום חמישי בביקור בבית ספר במזרח לונדון עם אשתו קייט.

ויליאם הוא הראשון מהמשפחה המלכותית שמתייחס ישירות לראיון הנפיץ שהעניקו אחיו ומייגן לאופרה ווינפרי, ששודר ביום ראשון האחרון, וגרם לסערה אדירה. מייגן אמרה לווינפרי כי בעלה הארי נשאל על ידי בן משפחה "כמה כהה" עשוי להיות עורו של בנם. וויליאם אמר שהוא לא שוחח עם הארי מאז הראיון, אך לדבריו, הוא מתכנן לעשות זאת.

במהלך הראיון אמר הארי שיש "ריחוק" ביחסיו עם ויליאם. "אני אוהב את ויליאם, הוא אחי, עברנו יחד הרבה ויש לנו חוויות משותפות," אמר. "אבל אנחנו בדרכים שונות", ציין.

כזכור, זה מספר ימים שבית המלוכה הבריטי סוער בעקבות ראיון שדובר רבות ונערך הלילה עם בני משפחת המלוכה שעזבו את הארמון בהפגנתיות בשנה האחרונה, הנסיך הארי ורעייתו הדוכסית מסאסקס מייגן מרקל.

בריטניה: הנסיך ורעייתו מאשימים את הארמון בגזענות

בבית המלוכה ניסו להשיב במתקפה עוד קודם הראיון מהחשש שדבריהם של בני הזוג יפגעו באופן קשה בדעתו של הקהל הבריטי על משפחת המלוכה.

ואכן, בראיון הוטלו לא מעט האשמות מצד בני הזוג כלפי המשפחה שנטשו, המרכזית שבהן הייתה כשמייגן סיפרה כי גורמים בבית המלוכה לא רצו שבנה ארצ'י יישא את התואר נסיך, כיוון שדאגו מצבע העור שלו. הדוכס מסאסקס, הנסיך הארי, אמר בראיון המשותף כי הדברים נאמרו בשיחה עם כמה מבני משפחת המלוכה לפני הולדת ארצ'י, אך השניים סירבו לחשוף את שמות המעורבים בשיחה.

בראיון הארוך שיתפה מייקל בתחושות קשות שעברו עליה בעת שהותה בארמון ובמצבי רוח קשים ודיכאוניים ולמעשה האשימה את משפחת המלוכה בנוקשות כלפיה.

ארמון בקינגהאם גזענות בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד