י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חוויה מרגשת

אחרי שנה: דיירי מרכזי השיקום יצאו לראות את העולם

אתמול, לראשונה אחרי שנה, יצאו סוף-סוף דיירי מרכזי השיקום של עמותת מרכז שיקום גראבסקי לטיול מהנה ומושקע בטבע, וזאת לאחר שהתחסנו פעמיים לאחר שנה בה היו נצורים בהוסטל

אחרי שנה: דיירי מרכזי השיקום יצאו לראות את העולם
הדיירים נהנים צילום: באדיבות המצלם

מאז פרוץ נגיף הקורונה, דיירי מרכזי השיקום של עמותת מרכז שיקום גראבסקי הפועלים במגדל העמק ו'בית פינגר' בירושלים, היו נצורים בהוסטלים, בשל הרצון לשמור על בריאותם עקב היותם בסיכון גבוה להידבקות. במהלך השנה האחרונה דיירי ההוסטלים של 'כולל חב"ד', נכנסו פעמיים לבידודים מאוד מאתגרים, מה שכמובן הוסיף על הקושי בחיי היום יום בשנה כה מורכבת.

אתמול, לראשונה אחרי שנה, הם יצאו סוף-סוף לטיול מהנה ומושקע בטבע, וזאת לאחר שהתחסנו פעמיים, לפי ההנחיות. הדיירים משני המרכזים נפגשו יחד בכפר נהר הירדן המשמש כפארק הפנינג ענק, ומותאם לנכים. הם נהנו מחוויות מהנות, כשהם ישובים על כסאות הגלגלים, ולא הפסיקו לשמוח.

"לדיירים הייתה זו חוויה מרגשת ומיוחדת במינה", אומר מנהל העמותה קובי ויזל, "לראשונה מאז הקורונה, הם הגשימו חלום ויצאו לטיול מהנה בטבע. העלייה לאומגה הייתה עבורם חוויה של פעם בחיים. לא בכל יום הם זוכים לאטרקציה כזו מיוחדת". אחד הרגעים המיוחדים בטיול, הייתה הופעה מלאה של האמן ישי ריבו, שהגיע במיוחד כדי לשמח את הדיירים.

הוסטל בית אבות ירושלים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד