ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אין עוד מלבדי

טראמפ לאמריקנים: בזכותי יש לכם חיסונים

דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר אומר כי ארצות הברית "כנראה" לעולם לא היתה מקבלת חיסונים נגד קורונה, אם הוא לא היה נשיא | "אני מקווה שכולם יזכרו מתי שהם מקבלים את החיסון נגד קורונה שאם לא הייתי נשיא, לא הייתם מקבל את החיסון היפה הזה"

טראמפ לאמריקנים: בזכותי יש לכם חיסונים
דונלד טראמפ צילום: ועידת CPAC 2021

נשיאה ה-45 של ארה"ב, דונלד ג'יי טראמפ, אומר כי אם לא הוא, האמריקאים כנראה לעולם לא היו מקבלים את החיסון נגד קורונה. "אני מקווה שכולם יזכרו מתי שהם מקבלים את החיסון נגד קורונה שאם לא הייתי נשיא, לא הייתם מקבל את החיסון היפה הזה במשך 5 שנים, במקרה הטוב, וכנראה שלא הייתם מקבלים את זה בכלל", כך אמר טראמפ בהצהרה שמסר ביום רביעי האחרון.

אנדי סלוויט, יועץ בכיר לצוות שהקים הנשיא המכהן ג'ו ביידן למאבק בנגיף הקורונה, אמר ביום רביעי כי אחד מכל ארבעה מבוגרים בארצות הברית קיבל כבר את זריקת החיסון הראשונה שלו. 

מעל 62.4 מיליון איש - 18.8 אחוזים מהאוכלוסייה האמריקנית קיבלו לפחות זריקת חיסון אחת, ואילו 32.9 מיליון אנשים - 9.9 אחוזים מהאוכלוסייה חוסנו במלואם בארצות הברית בשתי מנות החיסון.

כרגע ישנם שלושה חיסונים בארה"ב - שתי זריקות על ידי 'פייזר', שתי זריקות נוספות של חברת 'מודרנה', וזריקה אחת של ג'ונסון אנד ג'ונסון שאושרה בשבועיים האחרונים.

טראמפ כזכור, שהושעה לצמיתות מפלטפורמת טוויטר בעקבות ההתפרעות הקטלנית של תומכיו ב-6 בינואר בתוך בנין הקפיטול, פרסם את ההודעה בדוא"ל.

מאז הבחירות אותן הפסיד טראמפ, אין לנשיא לשעבר היכן לפרסם את הגיגיו, מאחר והוא הושעה מכל הרשתות החברתיות, ענקיות המדיה החברתית אסרו עליו להשתמש בפלטפורמות שלהן, "בשל הסיכון להסתה נוספת לאלימות".

דונלד טראמפ חיסונים חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד