י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
היישורת האחרונה

10 ימים לבחירות: זו המטרה של נתניהו

אחרי שחרש בימים האחרונים את ערי הפריפריה, ראש הממשלה נתניהו מכוון למטרה הבאה, להבטיח שהממשלה הבאה תהיה בראשותו וימין מלא מלא. נתניהו יכוון את האש כלפי בנט בכדי להחליש את כוחו לנתון חד ספרתי

10 ימים לבחירות: זו המטרה של נתניהו
נתניהו/בנט צילום: יוסי זליגר/יונתן זינדל, פלאש 90

היישורת האחרונה: 10 יום לפני הבחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו מכוון מטרה נגד נפתלי בנט, במטרה להחליש אותו שיסיים את מערכת הבחירות עם נתון חד ספרתי, מהחשש כי ידרוש רוטציה עם יאיר לפיד.

על פי הפרסום של הכתב הפוליטי ספי עובדיה ב'חדשות 13', נתניהו יפעל בתוך גוש הימין בעשרה הימים שנותרו ויכוון אש נגד בנט במטרה להשאיר אותו במספר חד ספרתי, זאת מהחשש ליום שאחרי הבחירות.

על פי הפרסום, נתניהו חושש כי בנט יסכם עם יאיר לפיד על רוטציה והשניים יקימו ממשלה גם אם נתניהו ישיג גוש של 61 מנדטים עם בנט, שיעדיף את השותפות עם לפיד על פני ממשלת ימין מלא מלא.

בתוך כך, ערב השבת שב ראש הממשלה והתחייב כי לא יקים עוד ממשלת רוטציה, שלטענתו לא מצליחה לפעול כפי שאנו רואים כעת את התנהלות הממשלה בשני ראשים עם בני גנץ, "אנחנו צריכים ממשלת ימין יציבה וחזקה ולא ממשלת רוטציה של לפיד-בנט-גדעון. רק הצבעה לליכוד תבטיח ממשלה יציבה שתזניק את הכלכלה - בלי רוטציה ובלי לפיד", כתב בטוויטר.

בנימין נתניהו נפתלי בנט ממשלת ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד