י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נס גלוי

בזכות ספר דברים • הרופא היה בהלם: "המחלה נעלמה"

אלפים רבים רואים ישועות וניסים בזכות קריאת ספר דברים בשבת, כפי שהנהיג האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו • 'בחדרי חרדים' מביא את אחד מהם, שפורסם בימים האחרונים • "מחלת העיניים נעלמה" • הסיפור המלא

 בזכות ספר דברים • הרופא היה בהלם: "המחלה נעלמה"
ספר דברים עם הנהגות הרב פינטו צילום: יח"צ

סיפורי הניסים סביב סגולת קריאת ספר דברים - חוצים יבשות ומגזרים. אלפי מקרים של ישועות שאירעו בזכות קריאת ספר דברים בשבת, פורסמו לאחרונה ברשתות החברתיות, וסחפו המונים להצטרף למעגל הקורא את הספר בכל שבת, חרדים, דתיים, מסורתיים וחילוניים.

כידוע, מי שהנהיג את קריאת ספר דברים בשבת ופרסם את הסגולה שבקריאתה הוא האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, המשמש בתפקיד ראש אבות בתי הדין במרוקו. הרב פינטו מנהיג את קהילת 'שובה ישראל' המונה עשרות ישיבות ובתי מדרש בכל העולם. 

על פי ספר הרוקח שמצטט האדמו"ר, הכח העצום של קריאת ספר דברים בשבת הוא לבקוע את כל הרקיעים שבשמים, ולסלול את הדרך לתפילות ולבקשות של האדם - עד לקדוש ברוך הוא.

'בחדרי חרדים' עם מקרה שעורר שיח רב בימים האחרונים, לאחר שנחשף על ידי בעלת המעשה, אמא לבן שהיה חולה במחלקה קשה בעיניים, ובאופן פתאומי, מול עיני הפרופסור הנדהם - המחלה נעלמה לחלוטין כאילו לא הייתה מעולם.

וכך מספרת אפרת, האם: "רציתי לשתף בנס שקרה לבן שלי. לפני שלוש שנים הוא סבל מכאבי ראש ובלילות הוא ראה מטושטש. הלכנו לפרופסור בתחום העיניים כי חשבנו שהוא צריך משקפיים, אך הרופא אמר לנו שיש לילד מחלת קורטוקונוס. זה אומר שלאט לאט מפסיקים לראות ובסוף מגיעים לעיוורון".

"לא הסכמתי לקבל את זה, והלכתי לבית החולים איכילוב, למחלקת קורטוקונוס, שם אמרו לנו אותו דבר, והדבר היחיד שאפשר לעשות הוא ניתוח, אבל אותו לא עושים בשלב הזה אלא רק כשרואים 5 אחוז בלבד. עשינו מעקב בכל חצי שנה כדי לראות שאין החמרה".

"לפני שנה, בינואר 2020", היא מספרת, "שמעתי על קריאת ספר דברים, התחלתי לקרוא בכל שבת ולבקש רק שיהיה נס לבן שלי. הוא היה צריך לעשות בדיקת מעקב ביוני 2020 שהתבטלה בגלל הקורונה ונדחתה לספטמבר".

היא המשיכה לספר: "במהלך הבדיקה, הפרופסור שמתמחה במחלה הזאת, בדק את הבן שלי ולא האמין למה שראה. הוא חשב שהבדיקה לא תקינה וביקש לעשות שוב בדיקות. לאחר שראה את הבדיקות הוא אמר שאין מצב שזה אותו ילד שהיה אצלו בבדיקה הקודמת, כי הוא לא רואה שום מחלה, פשוט נס, מחלת העיניים נעלמה". 

"אני לא צריכה לספר כמה התרגשנו ואמרנו תודה לקדוש ברוך הוא - על הנס הגלוי שעשה עם הבן שלנו", סיימה אפרת את מעשה הנס שאירע עם בנה, בזכות קריאת ספר דברים.

דברים הרב יאשיהו פינטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד