י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"שרדתי בזכות הירושה"

כמה כסף השאירה אמו המנוחה של הנסיך

במהלך הראיון המתוקשר שהעניקו הדוכס והדוכסית שפרשו מארמון המלוכה הבריטי, סיפר הארי כי שרד כלכלית בזכות ההון שהורישה לו אמו המנוחה | מדובר במילוני דולרים

כמה כסף השאירה אמו המנוחה של הנסיך
הנסיך הארי צילום: אינסטגרם

ביום ראשון האחרון גילה הנסיך הארי בפני המנחה אופרה ווינפרי, כי הוא ואשתו, מייגן מרקל, נותקו כלכלית על ידי משפחת המלוכה והם הצליחו לשרוד רק בגלל הירושה שהשאירה לו אמו הנסיכה דיאנה.

הנסיך הארי ואשתו פרשו מבית המלוכה הבריטי בצעד שעורר סערה, וביום ראשון האחרון סיפרו הזוג בראיון בלעדי ראשון כי מייגן עברה שנים קשות שכללו גזענות קשה, בה היא נשאלה "האם התינוק שלה יהיה שחור".

הנסיך אמר בראיון לגבי מצבו הפיננסי, "יש לי את מה שאמא שלי השאירה לי ובלי זה לא היינו מצליחים לעשות את זה", אמר על המעבר של בני הזוג לארצות הברית. "זה כאילו שהיא ראתה את זה מגיע והיא הייתה איתנו לאורך כל התהליך הזה", הוסיף וציין כי "הסכום שהם קיבלו מנטפליקס לגבי שידור על חייהם, מעולם לא היו חלק מהתוכנית".

אז כמה הותירה הנסיכה דיאנה לבנה הארי? הירושה הייתה, על פי מקורות שונים, במקור בסביבות 8.9 מיליון דולר, שגדלו עם ההשקעות וכקרן שנצברה. כך דווח באתר Page six.

אמו של הארי, נהרגה ב-31 באוגוסט 1997 בתאונת דרכים במנהרה בפריז. עמה ברכב היו בן-זוגה דודי אל-פאייד, בנו של המיליונר המצרי בריטי מוחמד אל פאייד, הבעלים של חנות היוקרתית "הרודס" בלונדון. למעט אדם אחד ברכב, כולם נספו בתאונה.

הארי, יחד עם אחיו וויליאם, החלו לקבל את ירושותיהם בגיל 25, כשהסכום המלא הגיע עד גיל 30, כאשר הנסיך הארי קיבל כ-13 מיליון דולר.

עוד דווח באתר Page six, כי הארי ומייגן חסכו לא מעט בכך שהתגוררו ללא שכירות למשך מספר חודשים. התחנה הראשונה שלהם הייתה בית אחוזה באי ונקובר שהושאל להם על ידי חבר מסתורי, ואז בתחילת המגפה, הם עברו ללוס אנג'לס.

לאחרונה הזוג רכשו בית בלוס אנג'לס, תשלומי משכנתא הם ככל הנראה לא דאגה עצומה לעתידם של הארי ומייגן, בספטמבר האחרון פורסם כי הזוג חתם על עסקה של מיליון דולר, על פי הדיווחים עם נטפליקס, ועסקה עם ספוטיפיי, שיפורסמו ראיונות עם הזוג.

הנסיכה דיאנה הנסיך הארי מייגן מרקל מייגן והארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד