י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"תצוגה של שנאה"

סן דייגו: חדר המעונות הושחת עם צלבי קרס

אחת מבאי הקמפוס שבאוניברסיטת סן דייגו הופתעה לגלות שלושה צלבי קרס על קיר בחדר המעונות לצד הודעות אנטישמיות נוספות | הנהלת המקום גינתה את המעשה הנפשע והיהודים המקומיים מיהרו לברך על המענה המהיר

סן דייגו: חדר המעונות הושחת עם צלבי קרס
אנטישמיות בסן דייגו צילום: באדיבות המצלם

אוניברסיטת מדינת סן דייגו ואנשי הקהילה היהודית הגישו תלונה במשטרה לאחר שכתובות נאצה אנטישמיות נכתבו מחוץ לחדר מעונות גדול באחד הקמפוסים.

בתחילת השבוע האחרון אחת מבאי הקמפוס גילתה שלושה צלבי קרס והודעות הקשורות לפילוסופיה עליונות לבנה. היא כיסתה מיד את המסרים הפוגעניים בלוח הכרזות וציירה לבבות על הלוח יחד עם ההודעה "הפיצו אהבה".

לאחר שהוזעקה המשטרה למקום ולקחה צילומים במטרה להמשיך בחקירה, המסרים נמחקו.

רב שלום בודג'נה, מנהל בית חב"ד במדינת סן דייגו, פרסם תמונה של הגרפיטי בחשבון הפייסבוק שלו יחד עם הודעה אליה הצטרפו מספר גופים ציבוריים שגינו את המקרה.

"מעשי שנאה כאלה הם מחפירים ופחדניים", נאמר בהודעה. "צלבי קרס השחיתו בית של סטודנטים יהודים, תצוגה כזו של שנאה, קנאות וחוסר סובלנות לא נסבול כאן". עוד נאמר, "אנו עומדים בסולידריות עם הסטודנטים היהודים שלנו ועם הקהילה היהודית כולה ונמשיך לשאוף לאווירה כוללנית חיובית יותר לכל תלמידי המקום".

הרב הוסיף: "אנו מצטרפים להנהלת האוניברסיטה בגינוי המעשה המרושע הזה, ומודים להם על הגינוי המהיר והחד משמעי ומחויבותם למאבק באנטישמיות".

המסרים ששורבטו על הקיר

סאן דייגו אנטישמיות ארצות הברית כתובות נאצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד