ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
שערוריה בגרמניה

התיעוד חשף: העצור שהואשם באלימות הותקף על ידי הפראמדיק

שערורייה בגרמניה: פראמדיק גרמני נתן אגרוף בפניו של פליט סורי ושבר את עצם לחיו בזמן שהיה קשור למיטה | הפליט שנעצר הואשם בתקיפת כוחות המשטרה וההצלה שהיו במקום אך מתיעוד שהגיע לאחרונה לידי המשטרה נראה בבירור כי הוא עצמו היה נתון להתקפה

התיעוד חשף: העצור שהואשם באלימות הותקף על ידי הפראמדיק
אילוסטרציה צילום: unsplash

גרמניה בשערוריה חדשה: המשטרה התעלמה מאלימות נגד עצור סורי שהותקף כשהיה קשור למיטה.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בגרמניה, פראמדיק מקומי נתן אגרוף בפנים לפליט סורי, ושבר את עצם הלחי שלו, אחרי שהוא הואשם בתקיפת שוטרים במגורי פליטים ונעצר.

המשטרה מסרה כי עצרה את הסורי בן ה-32 לאחר שלטענת השוטרים, הסורי תקף אותם עם סולם כשהוא שיכור במקלט לפליטים סורים. אך כעת מתברר כי לאחר שהאיש נקשר הוא הוטח בראשו על ידי אגרוף של הפרמדיק כשהשוטרים מסתכלים ואינם עושים דבר.

בתיעוד שהגיע למשטרה, נראה הפליט קשור למיטה, וחוטף אגרוף עוצמתי מהפראמדיק, ה'בילד' הגרמני דיווח, כי הפרמדיק פוטר והשוטרים נמצאים בחקירה.

האירוע התרחש בעיר קאסל בנובמבר האחרון ובהצהרת המשטרה מאותה התקופה האלימות נגד הפליט לא הוזכרה בדו"ח, אך לאחרונה התיעודים ממצלמות האבטחה פורסמו, (צפיה קשה אז נמנענו מלהביאו), שם נראה כי האיש הסורי, עמאר, רוקן בשכרות מטף לכיבוי אש במקלט לפליטים לפני שהתמוטט על הקרקע משכרות עד שהמשטרה מצאה אותו.

ברגע שהשוטרים הגיעו, הם ניסו לקחת אותו, הוא התעורר ותפס סולם כדי לאיים על השוטרים וירק בפניהם לאחר שריססו עליו פלפל, כך טענו במשטרה. לטענת המשטרה הוא המשיך להתנגד גם לאחר שהועבר לרכב חירום, שם ככל הנראה שוטר אחד הועף החוצה מהרכב אך לא נפצע.

בהודעת המשטרה לאחר המעצר נכתב כי "האיש שהה בלילה בתא מעצר, ועומד בפני אישומים רבים כולל תקיפת שירותי חירום והצלה". אך כעת התברר כי הוא עצמו הותקף, כפי שנראה בתיעוד ממצלמות האבטחה, המראה כי המשטרה לא התערבה כשהוא הותקף על ידי הפראמדיק. התובעים העירוניים בעיר קאסל אומרים כי הם "בוחנים את האירוע וחקירתם עדיין נמשכת".

משטרת גרמניה הכאת עצורים מהגר סורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד