י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מגמה מבורכת

מפת התחלואה במגזר: אף לא אחת אדומה

בחסדי שמיים האזהרות מפני קריסת המערכות הצפויות לאור ההתקהלויות בימי הפורים לפני כשבועיים - לא התממשו והתחלואה במגזר החרדי נותרה נמוכה במיוחד | על פי הנתונים המגזר מהווה 7% מסך התחלואה הכללי

מפת התחלואה במגזר: אף לא אחת אדומה
אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

במקביל לירידה בתחלואה בנגיף קורונה במדינת ישראל, ולמבצע חיסון מיליוני אזרחי ישראל. לצד האזהרות ותרחישי האימה מתחלואה מתפרצת של הנגיף לאור ההתקהלויות בימי חג הפורים - מגמת הירידה בתחלואה נמשכת.

על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (ראשון), המסכמים את נתוני סוף השבוע. אין אף עיר חרדית אדומה. קריית יערים לבדה כתומה, וכל השאר צהובות.

על פי הנתונים של יום שישי ושבת קודש מספר כלל החולים במדינה עומד על 3161, כאשר הממוצע השבועי עומד על 2455. במגזר החרדי ישנם 207 חולים חדשים, המהווים 7% בלבד מסך התחלואה הכללי.

עוד דווח כי גם באחוז הבדיקות החיוביות עבר המגזר להיות הנמוך יותר, עם 2.7% בדיקות חייוביות (5% בממוצע השבועי), וסך הבדיקות החיוביות הכללי במדינה עומד על 3% (3.7 בממוצע השבועי).

ובעוד במגזר הכללי בוצעו 118 בדיקות על כל עשר אלף אזרחים, מול 86.5 בממוצע השבועי. במגזר החרדי נכון לסוף השבוע נערכו 59.6 בדיקות על כל 10 אלף בני המגזר. מול נתון של ממוצע שבועי העומד על 49.

בנוסף כאמור, הערים החרדיות כולן ממשיכות במגמת שיפור צבעי הרמזור המבורכת. קריית יערים המובילה את הרשימה והמוגדרת כצהובה קיבלה ציון רמזור של 7.43.

כל שאר הערים כאמור צהובות, סוגרת את הרשימה העיר מודיעין עילית עם 4.6 בציון הרמזור של משרד הבריאות.

אדומה חרדים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד