י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סערת ה'מזבלה'

12 שעות אחרי: לפיד סער ובנט מגנים; בש"ס שותקים

דבריו החמורים של אביגדור ליברמן יו"ר ישראל ביתינו הוציאו רבים למתקפה | חברי כנסת לצד אישי תקשורת רבים בחרו לגנות את הביטויים מעוררי החלחלה של הנציג הרוסי בכנסת | מי שבחר למלא את פיו מים הוא יו"ר ש"ס השר דרעי, לצד חברי מפלגתו שבחרו שלא להשיב לדברים

12 שעות אחרי: לפיד סער ובנט מגנים; בש"ס שותקים
ליברמן צילום: Tomer Neuberg/Flash90

רק 12 שעות אחרי: ראשי המפלגות החלו בגינויים כנגד דבריו החמורים של יו"ר ישראל ביתנו אבגידור ליברמן שקרא להוביל את החרדים לצד נתניהו "במריצה למזבלה הקרובה".

יאיר לפיד החר לגנות גינה מספר תקריות מהשבועות החולפים כולל זו של ליברמן מסוף השבוע, "את החרדים לא צריך לזרוק למזבלה. הרפורמים לא כלבים. חיילות צה"ל אינן "שיקסע". השמאלנים לא בוגדים. הימנים לא פשיסטים. חברות כנסת אינן פאקה פאקה שאשא שאשא. אנחנו מוכרחים להתחיל לדבר אחרת, להתנהג אחרת, להתווכח אחרת. הפוליטיקה גוררת את החברה הישראלית לתהום. הגיע הזמן לשיח שפוי".

במהלך כנס ׳בשבע׳ התייחס גם גדעון סער, יו"ר מפלגת תקוה חדשה, לסערה וגינה את דבריו של אביגדור ליברמן בנוגע לחרדים ואמר: "אנשי ציבור צריכים לדבר באופן מכבד. לא נכון לדבר בצורה הזו אני אומר את זה על ההתבטאות הזו כמו גם על התבטאויות אחרות של אישים פוליטיים בזמן האחרון. השיחה הזו לא תורמת למעמד שלנו בעיני הציבור".

יו"ר ׳ימינה׳ נפתלי בנט, גינה אף הוא את דברי ליברמן ותקף, "אלו קריאות מבחילות של ליברמן שמטרתן לקושש קולות רגע לפני הבחירות, וזה דבר בזוי", תוך שהוא מצהיר: "ימינה תאחד את העם ותקים ממשלת ימין שאכפת לה".

כזכור, במשך הערב אמש גינו נציגי יהדות התורה ושאר המפלגות את דבריו של ליברמן, אך מי ששומר עד כה על שתיקה מפתיעה הם חברי סיעת ש"ס שמסבירים כי התגובות וההתקפות משחקות לידיו של ליברמן שגורף מכך הון פוליטי.

בחירות 2021 אביגדור ליברמן הסתה יאיר לפיד תנועת ש"ס נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד