י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
השקה חגיגית

המגזין החדש והאיכותי שכבש את הרחוב החרדי: הצצה אל מאחורי הקלעים

באלעד, בית שמש, ירושלים ועוד ריכוזים חרדים ברחבי הארץ הופיע השבוע מגזין חדש ומיוחד - "נפלאות" מבית נשיונל ג'יאוגרפיק • המגזין מכיל תוכן עשיר המאפשר לילדים לחוות את נפלאות הבריאה מהספה בבית

המגזין החדש והאיכותי שכבש את הרחוב החרדי: הצצה אל מאחורי הקלעים
מגזין נפלאות צילום: יח"צ

בתיבות הדואר באלעד, בית שמש, ירושלים ועוד ריכוזים חרדים ברחבי הארץ הופיע השבוע מגזין חדש ומיוחד - "נפלאות" מבית נשיונל ג'יאוגרפיק. המגזין, שנערך ברמה הגבוהה ביותר ואושר בפיקוח רבנים ואנשי חינוך, מכיל תוכן עשיר המאפשר לילדים לחוות את נפלאות הבריאה מהספה בבית.


שניאור גנדל, משרד "גנדל סטייל"• קרדיט: יח"צ

התושבים, שהתרגשו לקבל בתיבות הדואר את המגזין המושקע, נשארו סקרנים לדעת מה היה מאחורי הקלעים בהכנת המגזין, שהפך אותו לשיחת היום ברחוב החרדי.
מי שעומד מאחורי העיצוב הגרפי המרהיב הוא משרד "גנדל סטייל", שמחזיק באמתחתו שורה של פרויקטים עיצוביים והפך למותג בעולם השיווק בציבור החרדי. אך יותר מכל, נראה כי ההתרגשות ממגזין 'נפלאות' תפס גם אותם בצורה החזקה ביותר.

המגזין מביא לכל ילד את נפלאות הבריאה במקצועיות הידועה של המותג "נשיונל ג'יאוגרפיק" ו"תרבותא" בהתאמה לציבור החרדי. בהתאמת התוכן לציבור החרדי הושקעו שעות רבות של חשיבה, שבסופה התוכן עבר הגהה ואישור של הרב ישראל גנס ששיבח את העבודה המקצועית והחינוכית שנעשתה.

באשר לעיצוב הגרפי - גם כאן הושקעה חשיבה רבה של שעות לפיצוח צורת הייצוג. בשונה מגישה האומרת כי בעיצוב לילדים צריך להשקיע פחות, בחרו ב"גנדל סטייל" להביא במגזין את העיצוב ברמה גבוהה ונקיה, תוך שמירה יחס פרופורציונלי של תמונה וטקסט. הפונטים קריאים, בגודל אחיד, מאירי עיניים ומלווים בצבעים שנבחרו בקפידה.


המגזין החדש • קרדיט: יח"צ

"אין ספק כי בסוף את המוצר קונים עם העיניים. לא משנה כמה התוכן יהיה איכותי, אם לא נעים לי לקרוא והתמונות לא מספיק מגרות אותי - המגזין יישאר על המדף. כאן הצלחנו להביא תוצאה מדהימה של שילוב תוכן איכותי עם רמת עיצוב מהגבוהות" הסבירו, וציינו כי התגובות שמגיעות מהשטח מוכיחות שאכן ההשקעה הגרפית הניבה פירות. את המגזין מלווה דמות ילד שמכניסה את הילדים מתוך עולמם ומחברת אותם לנפלאות הבריאה במדורים השונים, ממש כמו שהילדים מכירים ממגזינים מגזריים אחרים, אך ברמה גבוהה יותר המורגשת באופן משמעותי.

"יחד עם השותפים היקרים לפרויקט המיוחד הזה מנכלי"ת תרבותא - גולדי גלהר, העורכת - ריקי ליבוביץ ושאר הצוות לקחנו משימה להפיק את המגזין האיכותי שיתאים לילד חרדי.
המגזין מלא בתוכן איכותי של נפלאות הבריאה: טבע, מדע, אסטרונומיה, בוטניקה ועוד..
כשילד קורא את "נפלאות" הוא מרגיש את בורא העולם ואין לי ספק שגם ההורים יהנו לקרוא את המגזין הנפלא הזה" אומר שניאור גנדל ממשרד 'גנדל סטייל' שאותו הוא מנהל יחד עם אשתו. "היחודיות שלנו" ממשיך שניאור "היא להכנס לסוג של שותפות עם הלקוח. אנחנו מתייחסים לכל לקוח כאילו הוא חלק מהעסק שלנו, אנחנו מאמינים שאין עיצוב ומיתוג יפה או לא יפה, יש עיצוב ומיתוג נכונים, וזאת העבודה שלנו".


בפיקוח הרבנים • קרדיט: יח"צ


משרד "גנדל סטייל" מוסיף בגאווה את המגזין החדש לראש רשימת הפרויקטים המוצלחים שלה, לצד פרויקטים עיצוביים נוספים כדוגמת ביזמקס - מתחם החדשנות החרדי, "מידעיר" של עיריית בני ברק, abrams ישראל, דנה ורון, דיפ דיפ, מיתוג מסעדות, חנויות מזון, מוצרי מזון, אפליקציות ועוד

מגזין בעולמם של חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד