י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

10 סיבות למה להשוות איתנו ביטוח

בעבר בכדי להשוות ביטוח כל אדם נדרש ליצור קשר באופן עצמאי עם חברות ביטוח שונות ולקבל מהן הצעת מחיר • כיום, ניתן למצוא זירת ביטוח דיגיטלית שהוקמה במטרה לסייע לציבור הרחב לחסוך בהוצאות הביטוח ולהשוות הן את המחירים והן את כיסויי הביטוח המוצעים בקלות, ללא מאמץ ובמהירות

10 סיבות למה להשוות איתנו ביטוח
מבטחים את הדירה בביטחה צילום: canva

השוואת ביטוח בעבר לא הייתה דבר קל. בכדי להשוות ביטוח כל אדם נדרש ליצור קשר באופן עצמאי עם חברות ביטוח שונות ולקבל מהן הצעת מחיר. לאחר שהוא היה מקבל את כלל הצעות המחיר מכל החברות שהוא בדק בהן, הוא היה בודק איזו הצעה משתלמת לו ביותר. מדובר ללא ספק בעבודה לא פשוטה. כיום, ניתן למצוא זירת ביטוח דיגיטלית שהוקמה במטרה לסייע לציבור הרחב לחסוך בהוצאות הביטוח ולהשוות הן את המחירים והן את כיסויי הביטוח המוצעים בקלות, ללא מאמץ ומהירות. באמצעות טראסטי השוואת ביטוח, ניתן כיום לקבל מגוון הצעות מחיר משתלמות למגוון סוגי ביטוח בלי שום מאמץ.

אז למה להשוות איתנו ביטוח?

המציאות הדיגיטלית הטכנולוגית המתקדמת, מאפשרת כיום לבצע השוואות מחירי ביטוח באתרי אינטרנט שונים, יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים להשוות ביטוח בצורה הקלה, הנוחה, היעילה והמהירה ביותר, אין כמו טראסטי השוואות ביטוח. אם אתם שואלים את עצמכם למה להשוות ביטוח דווקא איתנו, הנה כמה סיבות טובות:

  1. בטראסטי מבינים כי היתרון הגדול ביותר של הצעה מסוכן ביטוח מול חברת ביטוח כרוך בכך שהסוכן עובד מול מגוון רחב של חברות ביטוח שונות ועל כן גם יכול להשתמש במגוון הנחות והטבות עבור המבוטח וכן חוסך את חוסר השקיפות שעלול המבוטח להיתקל בו כאשר הוא מבצע השוואת מחיר מול חברת ביטוח ולכן בטראסטי מקבלים השוואות מחירים בין החברות השונות מסוכני ביטוח.
  2. במקום להתחיל להתקשר לכל חברות הביטוח, כל שעליכם לעשות זה פשוט להיכנס אתר, להקליק על הביטוח שרוצים להשוות ולקבל און ליין מגוון הצעות מחיר לביטוח הרלוונטי לכם.
  3. האתר מהווה זירת ביטוח דיגיטלית אשר במסגרתה פועל אלגוריתם. האלגוריתם מבצע אופטימיזציה של הנתונים השונים אל מול ההצעות של כל סוכני הביטוח הפעילים. אין ספק כי מדובר בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת.
  4. שימוש באתר טראסטי חוסך לכם הן בזמן והן בכסף.
  5. שימוש באתר טראסטי לצורך השוואת ביטוח מהווה ערובה לשירות טוב. גולשי האתר, מדרגים את סוכני הביטוח הפעילים וכך הם בעצם מאפשרים לבחור בהצעת מחיר משתלמת מסוכן ביטוח איכותי.
  6. הצוות הטכני באתר מסייע לכל פנייה באופן המהיר ביותר. אם אינכם מצליחים לבצע פעולה כלשהי, אם אתם לא יודעים מה עליכם לעשות או אם הסתבכתם, כל שתדרשו לעשות זה לפנות לצוות הטכני של האתר.
  7. על אך שכיום יש לא מעט אתרי השוואת מחירים, טראסטי ידוע כאתר אמין ביותר המעניק את הנתונים האותנטיים והמדויקים ביותר אודות כל ביטוח המוצע על ידי מגוון רחב של חברות ביטוח.
  8. האתר מציע שירות מצוין לכל אדם שנכנס אליו על מנת לבצע השוואת מחירי ביטוח
  9. האתר מבטיח כי תצא ממנו כאשר יש לך את הצעת הביטוח המשתלמת ביותר בשבילך
  10. האתר נוח לשימוש, נטען מהר, מעוצב ומסודר, נגיש ומספק גלישה חווייתית ונעימה לכל אדם שנכנס אליו לצורך השוואת מחירי ביטוח. לא תמצאו את עצמכם תוהים מה עליכם לעשות על מנת להשוות ביטוח שכן, האתר ברור מאוד.

לסיכום ניתן לומר כי על אף שכיום ניתן למצוא לא מעט אתרים שמציעים לכם השוואת מחירי ביטוח בין חברות הביטוח השונות, הרי שאם אתם רוצים לבצע השוואת מחירים בקליק של ביטוחים מכל סוג, בצורה קלה, מהירה ונוחה ולקבל את המידע המדויק ביותר, אין ספק שעליכם לבחור בטראסטי השוואת ביטוח

ביטוח דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד