י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאיימים בתביעת דיבה

יונית לוי הגישה התפטרותה? בערוץ מכחישים

לפני כחודש התראיין רה"מ נתניהו בערוץ 12 בראיון שהוכתר כהצלחה לנתניהו שהשכיל להעביר את מסריו בצורה עניינית | על פי הדיווח ב'וואלה', אותו מכחישים מכל וכל בערוץ 12, יונית לוי, מי שראיינה את רה"מ, הגישה לאחר הראיון את התפטרותה בעקבות הביקורות הרבות שהופנו כלפיה, אך מנכ"ל הערוץ סירב לקבלה | בערוץ 12 אף מאיימים בתביעת דיבה בעקבות הפרסום

יונית לוי הגישה התפטרותה? בערוץ מכחישים
אולפני חדשות 12 צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעקבות הראיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראיון בו יצא נתניהו כשידו על העליונה ובעקבותיו רבים מאנשי השמאל תקפו את מגישת מהדורת 'חדשות 12' יונית לוי, האחרונה ביקשה להתפטר.

על פי הדיווח ב'וואלה', לוי הגישה את התפטרותה למנכ"ל "החדשות" אבי ויס אחרי הריאיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שנערך לפני כחודש, אולם אבי וייס סירב לקבל את ההתפטרות.

כאמור, יונית לוי שממלאת את התפקיד קרוב ל-20 שנה, משנת 2002, קיבלה ביקורות רבות והרגישה שהיא לא עשתה את התפקיד כמצופה ממנה, ובעקבות כך ביקשה להתפטר. מ'חדשות 12' נמסר בתגובה: "זהו שקר מוחלט. לא היה ולא נברא. זו עילה לדיבה".

גם יונית לוי עצמה הכחישה את המקרה, בתגובה שצייצה בטוויטר כתבה: "‏לא היה ולא נברא. שקר מוחלט".

בערוץ כאמור מכחישים בתוקף את הדיווח. היועץ המשפטי של חברת החדשות שלח מכתב לעורך אתר 'וואלה' בו דרש למחוק את הידיעה על כוונת התפטרותה של יונית לוי ולהתנצל בפניה: "הפרסום השקרי מהווה הוצאת לשון הרע חמורה ומקים לחדשות 12 ולגב' לוי עילות תביעה כלפיכם על פי חוק איסור לשון הרע".

נתניהו הגיע לאולפן חדשות 12 ותקף את שיח השנאה נגד המגזר החרדי

בראיון לוואלה תקף אודי סגל, מגיש המהדורה בערוץ המתחרה - ערוץ 13, כי "אנשים מראיינים את נתניהו לא בגלל שהוא ביבי ולא בגלל שהוא נאשם אלא משום שהוא ראש הממשלה".

לדבריו, "זה תפקיד ממלכתי. בתפיסה המהותית של התפקיד הזה נתניהו עשה מהלך שלא ייעשה. זה תפקיד שבו לא עושים העדפות לערוץ כזה או אחר. זה נכס ציבורי. הדרך שבה הם התנהלו היא דרך מכוערת, לא שונה בהרבה מהדרך שבה התדרדרה המערכה הפוליטית בשנה האחרונה על ידי נתניהו".

הוא התייחס גם לביקורות על לוי ואמר כי "אני לא הייתי שותף לביקורת על הריאיון שלה עם נתניהו. יונית היא חברה מאוד טובה שלי, אני מאוד אוהב אותה ומעריך אותה. אחת העיתונאיות המוצלחות והמראיינות הטובות".

בנימין נתניהו יונית לוי מכתב התפטרות אודי סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד