כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"הוא פחדן"

סער תוקף: "נתניהו ידרדר למלחמת אזרחים"

יו"ר 'תקווה חדשה' התייחס לאלימות בכנס הבחירות שלו אמש, וטען כי נתניהו מוביל את מדינת ישראל למלחמת אזרחים: "השיטות שלו אלימות" | בנוסף סער קרא לו שוב לעימות: "הוא פחדן - אני קורא לו לבוא לעימות במקום לשלוח בריונים לכנסים שלי"

סער תוקף: "נתניהו ידרדר למלחמת אזרחים"
בנימין נתניהו/גדעון סער צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/יונתן זינדל פלאש 90

פחות מ-10 ימים לבחירות, והמתחים בין סער לנתניהו מתגברים, כאשר יו"ר 'תקווה חדשה' תקף הבוקר (ראשון) ב'כאן רשת ב' בחריפות את האחרון.

"נתניהו הוא עושה דה לגיטימציה והכפשה שיטתית ליריבים פוליטיים כשיטת עבודה. השיטות שלו הם שיטות אלימות, צריך לשלוח אותו הביתה כי הוא ידרדר את ישראל למלחמת אזרחים", תקף סער.

"מי ששולח בריונים לפוצץ באלימות כנסים ולפגוע באנשים, הוא מפחד מאיתנו", טען סער והמשיך, "הם נשלחו על ידי מישהו ולא הגיעו במקרה. נתניהו שתק גם כשקראו לי בוגד בכנסים שלו".

סער הזמין שוב את יו"ר 'הליכוד' להתעמת נגדו: "אדם שאנשיו מפוצצים באלימות כנסים של אחרים הוא פחדן ואני קורא לו לבוא לעימות בכל מקום וכל שעה במקום לשלוח בריונים לכנסים שלי".

על החוק שיאסור כהונת ראש ממשלה תחת כתב אישום אמר סער: "בעבר חשבתי שלא נכון לשנות את החוק הזה, כי הוא יכול להיתפס כפרס זה לא יהיה שינוי רטרואקטיבי בכל מקרה. מהכנסת ה-25 צריך לשאול ברצינות את השאלה הזו".

בנוסף סער התייחס למצב הסקרים, אשר מנבאים לו ירידה: "אני חושב שאנחנו חזקים. אני אופטימי. אני רואה מה קורה בשטח ממה שמציירים הסקרים. אני רואה התלהבות. נראה מה קורה בבחירות בעוד 9 ימים".

כזכור אתמול במסגרת כנס בחירות במועצה האזורית גזר, הגיעו למקום מספר פעילי 'הליכוד' והחלו לתקוף מילולית את תומכי סער, על פי עדויות אחד מתומכי סער הותקף לאחר שנזרק לעברו חפץ, משטרה הוזעקה למקום במטרה להרגיע את המהומות.

גדעון סער בנימין נתניהו עימות טלוויזיוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד