י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האחיינית שוב מדברת

"סגירת הטוויטר הייתה מכה לטראמפ יותר מההפסד בבחירות"

"ככל הנראה הדברים הגרועים ביותר שקרו לו בארבע השנים האחרונות", אחייניתו של דונלד טראמפ, מרי, אומרת כי סגירת חשבונו בטוויטר וביטול טורניר הגולף היו עבורו מכה גדולה יותר מאשר הפסד בבחירות

"סגירת הטוויטר הייתה מכה לטראמפ יותר מההפסד בבחירות"
דונלד טראמפ בעצרת בחירות צילום: מתוך האינסטגרם שלו

האחיינית שכתבה ספר חריף על נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, אמרה שהיא מאמינה שהוא מוטרד יותר מסגירת חשבונו בטוויטר מאשר ההפסד בבחירות 2020 לנשיא ג'ו ביידן.

הפסיכולוגית הקלינית מרי טראמפ אמרה בראיון ל'ביזנס אינסיידר' כי טראמפ גם נסער מכך שאינו יכול לארח את אליפות ה- PGA בשנת 2022 באחד מנכסי הגולף שלו מאשר ההפסד לנשיאות.

"אני חושבת שדווקא הדברים הרעים ביותר שקרו לו בארבע השנים האחרונות, הם ההרחקה מטוויטר, וביטול טורניר הגולף שלו' אמרה. "איך הוא מסתדר בלי טוויטר? כי אפילו הוא חייב להבין שאנשים באמת לא שמים לב אליו באותה צורה".

מאז שהושעה לצמיתות מטוויטר, הנשיא לשעבר כמעט ולא מוציא הודעות לעיתונות, אך גם ההודעות שהוא כן מוציא, אין להן אותו טווח פרסום או השפעה כמו שהיו לציוציו בימים העליזים של טוויטר.

טוויטר הודיעה על השעיה לצמיתות של חשבונו של טראמפ בפלטפורמת המדיה החברתית טוויטר ב-8 בינואר.

קבוצת PGA של הגולף של אמריקה הודיעה ב-10 בינואר כי ארגון הגולף ביטל את חוזהו עם מועדון הגולף הלאומי של טראמפ בבדמינסטר, ניו ג'רזי, ולא תתקיים שם אליפות ה-PGA ב-2022. שתי ההודעות הגיעו תוך מספר ימים לאחר סערת הקפיטול בוושינגטון הבירה, אז מאות תומכי טראמפ פרצו לבניין ב-6 בינואר.

אחייניתו של טראמפ אמרה שהיא סקפטית לגבי הסיכוי שהוא יתמודד שוב לנשיאות, ורואה בשמועות על מסע הפרסום של התמודדות טראמפ ל-2024 סתם עוד טקטיקה כדי להמשיך להיות קרוב לתומכיו.

דונלד טראמפ טוויטר גולף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד